“Altijd lekker”

Water en Vuur
Geclassificeerd als nr. 4 van 46 Restaurants in Diksmuide
Keukens: Belgisch, Europees
4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoe vaak ik er ook kom, het blijft altijd even zalig! Hun kaart staat vol met vegetarische/vegan gerechten en zijn echt super lekker! Neem hierbij de vlotte vriendelijke bediening en de super gezellige sfeer en je hebt een superleuke avond! Top! Keer op keer!

23 januari 2018 beoordeeld

Prachtige locatie voor bv. een lunchstop. Lekkere vegetarische schotels, vriendelijke bediening. Streekbiertje was lekker maar jammer genoeg niet koud genoeg. Idem voor de frisdrank.

21 november 2017 beoordeeld

Beetje teleurgesteld in de prijs - kwaliteit.
De menukaart is zeer prijzig voor gewoon matige gerechten. Geen cola zero te verkrijgen, waardoor je bijna verplicht bent om vruchtensappen te kiezen. Niet eenvoudig voor een zwangere vrouw met reeds beperkte keuze in drank op restaurant.

7 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren al enkele keren in Water en Vuur. Dit restaurant is 1 van onze favorieten geworden. Zalig eten voor de vleeseter en de vegetariër! Veel streekbieren en streekproducten. De gerechten zijn creatief. Simpel en eerlijk. Vriendelijke gezapige bediening! Als je wat aandacht besteedt aan het lezen van het menu en de namen van de gerechten : de humor smaakt ons ook :)
Een aanrader!

2 oktober 2017 beoordeeld

Lekker eten in een leuk kader!
Lokale bieren en sapjes op de kaart, geen cola en andere frisdranken. Pluspunt!

Reizigers die Water en Vuur bekeken, bekeken ook

Diksmuide, West-Vlaanderen

In Water en Vuur geweest? Deel je ervaringen!