vdbgerda
Eeklo, België

B&B met een ziel

Beoordeling van Het Midden van de Wereld
5,0 van 5 bollen22 apr 2019 beoordeeld
Bijzonder attentvolle gastvrouw, verzorgde en super nette kamers. Uitgebreid ontbijt met streekproducten. Mooie grote tuin waar je van de rust kan genieten. De gastvrouw leidde ons rond in het gehucht en vertelde heel wat anekdotes. We hadden een arrengement met diner en een rondleiding met gids naar de oorlogsgraven. Onze gids André Gysel heeft ons een fantastische namiddag bezorgd. We hebben alle hoogtepunten maar ook vele details van de streek gezien en beleefd. De B&B is ook zeer geschikt om met kinderen te logeren, uitstekende uitvalsbasis dicht bij de Ijzertoren, we bezochten ook Nieuwpoort aan zee, Ieper en Poperingen en bij terugkomst kwamen we echt thuis in de warme gezelligheid van de B&B.
Datum van verblijf: april 2019
Reistype: Bezocht met vrienden
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Word beloond met One Key
      2.0 km van Het Midden van de Wereld
      • Vio.com
      6.3 km van Het Midden van de Wereld
      Gratis parkeren
      Zalige tapa’s! Mijn favorieten waren de garnaalballetjes en de kibbeling... #mmm
        3.1 km van Het Midden van de Wereld
        buiten aanzicht b&b
        1.0 km van Het Midden van de Wereld
        Gratis parkeren
        hoeve hotel gelegen in de komgronden van lampernisse stiltegebied
        6.3 km van Het Midden van de Wereld
        Meer hotels in Diksmuide bekijken
        Beoordeeld op 7 april 2019 via mobiele applicatie

Zijn hier voor weekend geweest en zijn geweldig ontvangen door de gastvrouw.De fietsen konden in de garage en dan kregen we een welkomsdrankje.Heel mooie en grote kamers met mooi terras en een grote tuin.
        Het ontbijt is er de moeite waard,alles erop en eraan.Top adresje en heel rustig gelegen.

Datum van verblijf: april 2019
        hetmiddenvandewereld, Manager van Het Midden van de Wereld, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 april 2019

Het was ook superleuk om jullie als gast te hebben in het Midden van de Wereld!
        Hartelijk dank voor jullie review!

Beoordeeld op 31 augustus 2018 via mobiele applicatie

Zeer mooie b&b. Fijn voor gezinnen met kinderen. Heel vriendelijke gastvrouw met veel aandacht voor de kinderen. Er was voldoende speelgoed op de kamer en in de tuin. De gastvrouw zorgde zelfs speciaal voor 3 fietsjes voor onze 3 kinderen. Heerlijk ontbijt met veel verse (streek)producten. Mooie grote tuin met heerlijk fruit waar we van mochten snoepen. Een echte aanrader!

Beoordeeld op 10 augustus 2018

Een klein paradijs in Sint-Jakobs-Kapelle. De B&B, de kamers, de rust, het hééééééérlijke ontbijt, de gastvrouw, de tuin, de omgeving.

Een aanrader voor wie van rust en tegelijkertijd van actie houdt in een prachtige streek.

Beoordeeld op 7 augustus 2018

De B&B ligt in het wondermooie St Jacobs kapelle pal naast een uitzonderlijk mooi cafétje : de gevallen engel.
        De ontvangst was prima met een praatgrage gastvrouw en fantastisch ontbijt met "alles vers" op tafel. Wij apprecieerden vooral het niet gebruik van voorverpakte boter/toespijs....
        De kamer (de Engel) is ruim,prima groot bed en mooie badkamer.
        Wij opteerden de tweede ochtend om buiten te ontbijten omdat het binnen te warm werd. Jammer dat de andere gasten niet mee werden gemotiveerd buiten te zitten.Te weinig zonnewering op de terrassen.
        Al bij al een aanrader.

Beoordeeld op 30 juli 2018

Een klein paradijs in Sint-Jakobs-Kapelle. De B&B, de kamers, de rust, het hééééééérlijke ontbijt, de gastvrouw, de tuin, de omgeving, de mooie fietstochten...in 1 woord SUPER. De gastvrouw ontvangt je met een warm hart. Geeft veel informatie over de streek en de fietstochten die je allemaal kunt doen.

Datum van verblijf: juli 2018