Beoordeeld op 31 augustus 2018 via mobiele applicatie

Zeer mooie b&b. Fijn voor gezinnen met kinderen. Heel vriendelijke gastvrouw met veel aandacht voor de kinderen. Er was voldoende speelgoed op de kamer en in de tuin. De gastvrouw zorgde zelfs speciaal voor 3 fietsjes voor onze 3 kinderen. Heerlijk ontbijt met veel verse (streek)producten. Mooie grote tuin met heerlijk fruit waar we van mochten snoepen. Een echte aanrader!

Beoordeeld op 10 augustus 2018

Een klein paradijs in Sint-Jakobs-Kapelle. De B&B, de kamers, de rust, het hééééééérlijke ontbijt, de gastvrouw, de tuin, de omgeving.

Een aanrader voor wie van rust en tegelijkertijd van actie houdt in een prachtige streek.

Beoordeeld op 7 augustus 2018

De B&B ligt in het wondermooie St Jacobs kapelle pal naast een uitzonderlijk mooi cafétje : de gevallen engel.
De ontvangst was prima met een praatgrage gastvrouw en fantastisch ontbijt met "alles vers" op tafel. Wij apprecieerden vooral het niet gebruik van voorverpakte boter/toespijs....
De kamer (de Engel) is ruim,prima groot bed en mooie badkamer.
Wij opteerden de tweede ochtend om buiten te ontbijten omdat het binnen te warm werd. Jammer dat de andere gasten niet mee werden gemotiveerd buiten te zitten.Te weinig zonnewering op de terrassen.
Al bij al een aanrader.

Beoordeeld op 30 juli 2018

Een klein paradijs in Sint-Jakobs-Kapelle. De B&B, de kamers, de rust, het hééééééérlijke ontbijt, de gastvrouw, de tuin, de omgeving, de mooie fietstochten...in 1 woord SUPER. De gastvrouw ontvangt je met een warm hart. Geeft veel informatie over de streek en de fietstochten die je allemaal kunt doen.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 22 juli 2018

Samen met een vriendin doe ik regelmatig een vriendinnenweekend.
Dit keer verkenden we de kust én Diksmuide tijdens een heerlijk weekend.
Onze gastvrouw zorgde voor een fijn onthaal in de prachtige omgeving van de fantastische b&b. De gastvrijheid was hartverwarmend, het ontbijt royaal en de rust van de tuin en de prachtige kamer een échte aanrader.
Lekker relaxen? Hier moet je zijn!

Datum van verblijf: juli 2018