“Een adresje om terug te komen!”
Beoordeling van Het Midden van de Wereld

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
Het Midden van de Wereld
Beoordeeld als nr. 1 van 18 B&B's / pensions in Diksmuide
28 augustus 2017 beoordeeld

Deze b&b was voor ons één van onze overnachtingsplaatsen op onze Vlaanderen Fietsroute. We werden heel vriendelijk ontvangen door de gastvrouw. We voelden ons onmiddellijk thuis in deze, erg ruime, locatie. De inrichting was zeer mooi, met oog voor detail ( een verhalenbundel op je nachtkastje maakt het toch helemaal af ... ) en een apart terras en de gezamelijke tuin stond tot onze beschikking. Het ontbijt was super verzorgd met zeer veel keuze uit bio-producten van plaatselijke handelaars. Het enige spijtige vonden we dat we na het ontbijt alweer verder moesten fietsen ... Wij komen zeker terug om vanuit deze idyllische uitvalsbasis de Westhoek verder te ontdekken!

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner

22 augustus 2017 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst door Gudrun, gezellige en rustige b&b. Superlekker verzorgd ontbijt. Zeer ruime kamer en zithoek, enkel de badkamer (douche) is misschien eens aan vernieuwing toe, was wel proper maar een beetje verouderd. Wij gaan zeker nog terug!!

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
13 augustus 2017 beoordeeld

Deze locatie als uitvalsbasis gekozen voor ons bezoek aan het concert van Bryan Adams. Zeer goede ontvangst door Gudrun! Een zeer joviale gastvrouw waarbij je onmiddellijk het gevoel kreeg thuis te komen. Na een korte rondleiding genoten van een welkomstdrankje uit de minibar. Daar was keuze te over. Naast de traditionele frisdranken was er een grote keuze aan lekkere (streek)bieren.
Zeer knap ingerichte kamers die het nodige comfort bieden. Ook een zeer mooi ingerichte badkamer met apart toilet. Mogelijkheid tot het drinken van koffie of thee op de kamer.
Het ontbijt was schitterend! Zeer ruime keuze aan diverse bio-producten die van de lokale boer (Keiem) kwamen. Lekkere kazen, smakelijke yoghurts geserveerd op gekoelde en overdekte plateaus. Ook kregen we de mogelijkheid een eitje te eten. Hierbij was er ook een enorme keuze waarbij zelfs spek met eieren mogelijk was.
Een divers aanbod van brood was uiteraard ook aanwezig! Ook confituur en lokale chocopasta stonden op het menu!
Wat vooral leuk was, was het contact met de andere mensen die ook in de B & B verbleven.
De gastvrouw gaf ook veel tips naar mogelijke uitstapjes in de buurt.
Dit is een aanrader en hier komen we 100 % zeker terug, maar dan wel met onze kids erbij aangezien het huis ook beschikt over een prachtige tuin met vele speelmogelijkheden.
Dankjewel Gudrun, keep up the good work!

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
24 juli 2017 beoordeeld

Heerlijk, gezellige, rustige b&b met een superlekker uitgebreid ontbijt. Zeer vriendelijke gastvrouw met perfecte tips. Zeer mooie kamer en een heerlijke tuin waar we gebruik van mochten maken. Dicht bij enkele leuke adresjes voor een knabbel en een babbel. Ideaal voor een fietsvakantie: de Ijzer en Frontzate liggen slechts een paar km verder.

Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
14 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Net weer thuis van een heerlijk verblijf in het idyllisch St Jacobskapelle . De B&b van de sympathieke gastvrouw Gudrun is toppie.! Het ontbijt was eerder een brunch, lekker hm, de 'Engelkamer' ruim en sfeervol, koffie en mini bar: gretig gebruikt terwijl we verpoosden in de gigantische tuin met verborgen, charmante plekjes. Zou er meerdere nachten verblijven

Verbleef: Juli, 2017
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Diksmuide bekeken
op 2,7 km afstand
't Gaainest
nr. 1 van 4 in Diksmuide
1 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Het Midden van de Wereld geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Het Midden van de Wereld

Adres: Sint-Jacobsplein 9 | Sint-Jacobs-Kapelle/Diksmuide, Diksmuide 8600, België
Locatie: België > Vlaanderen > West-Vlaanderen > Diksmuide
Voorzieningen:
Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Suites
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 18 B&B's / pensions in Diksmuide
Prijsklasse: 119 € - 229 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Aantal kamers: 3
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Het Midden van de Wereld met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?