B&B ‘t Withuis(Diksmuide)
125 US$
Agoda.com
175 US$
  • Gratis parkeren
Hostellerie Petrus(Alveringem)(Heel veel waar voor je geld!)
102 US$
  • Bar/lounge
ibis Styles Nieuwpoort(Nieuwpoort)(Heel veel waar voor je geld!)
124 US$
118 US$
ibis Styles
  • Inclusief ontbijt
138 US$
22 augustus 2017 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst door Gudrun, gezellige en rustige b&b. Superlekker verzorgd ontbijt. Zeer ruime kamer en zithoek, enkel de badkamer (douche) is misschien eens aan vernieuwing toe, was wel proper maar een beetje verouderd. Wij gaan zeker nog terug!!

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
13 augustus 2017 beoordeeld

Deze locatie als uitvalsbasis gekozen voor ons bezoek aan het concert van Bryan Adams. Zeer goede ontvangst door Gudrun! Een zeer joviale gastvrouw waarbij je onmiddellijk het gevoel kreeg thuis te komen. Na een korte rondleiding genoten van een welkomstdrankje uit de minibar. Daar was keuze te over. Naast de traditionele frisdranken was er een grote keuze aan lekkere (streek)bieren.
Zeer knap ingerichte kamers die het nodige comfort bieden. Ook een zeer mooi ingerichte badkamer met apart toilet. Mogelijkheid tot het drinken van koffie of thee op de kamer.
Het ontbijt was schitterend! Zeer ruime keuze aan diverse bio-producten die van de lokale boer (Keiem) kwamen. Lekkere kazen, smakelijke yoghurts geserveerd op gekoelde en overdekte plateaus. Ook kregen we de mogelijkheid een eitje te eten. Hierbij was er ook een enorme keuze waarbij zelfs spek met eieren mogelijk was.
Een divers aanbod van brood was uiteraard ook aanwezig! Ook confituur en lokale chocopasta stonden op het menu!
Wat vooral leuk was, was het contact met de andere mensen die ook in de B & B verbleven.
De gastvrouw gaf ook veel tips naar mogelijke uitstapjes in de buurt.
Dit is een aanrader en hier komen we 100 % zeker terug, maar dan wel met onze kids erbij aangezien het huis ook beschikt over een prachtige tuin met vele speelmogelijkheden.
Dankjewel Gudrun, keep up the good work!

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
24 juli 2017 beoordeeld

Heerlijk, gezellige, rustige b&b met een superlekker uitgebreid ontbijt. Zeer vriendelijke gastvrouw met perfecte tips. Zeer mooie kamer en een heerlijke tuin waar we gebruik van mochten maken. Dicht bij enkele leuke adresjes voor een knabbel en een babbel. Ideaal voor een fietsvakantie: de Ijzer en Frontzate liggen slechts een paar km verder.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
14 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Net weer thuis van een heerlijk verblijf in het idyllisch St Jacobskapelle . De B&b van de sympathieke gastvrouw Gudrun is toppie.! Het ontbijt was eerder een brunch, lekker hm, de 'Engelkamer' ruim en sfeervol, koffie en mini bar: gretig gebruikt terwijl we verpoosden in de gigantische tuin met verborgen, charmante plekjes. Zou er meerdere nachten verblijven

Verbleef: juli 2017
8 juni 2017 beoordeeld

Na een vriendelijk onthaal met een leuke babbel en een Papegaai (lekker streekbiertje) met gastvrouw Gudrun bleven we kuieren in de tuin , genietend van verborgen zithoekjes tussen het riet, de bomen of struiken ...met in de verte zicht op de Ijzer . Prachtige kamer (suite) met zithoek (alle modern comfort), slapen in een groot comfortabel bed , genieten van de stilte , de rust...Wakker worden met het getjilpt van talloze vogels in de tuin, om daarna verwend te worden met een heel lekker ontbijt met (al-dan-niet ter plaatse gemaakte) streekprodukten... We eindigden ons verblijf met nog een laatste koffietje op ons terras in de tuin ...'t Was SUPER !!!

Kamertip: Wij hadden de kamer (suite) op de gelijkvloer : "De engel in het riet"
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner