renildees
Ferragudo, Portugal

Warm onthaal, lekker eten, voordelige prijzen.

Beoordeling van Hotel Bladelijn
5,0 van 5 bollen5 jun 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Wij verbleven zopas een midweek met onze vriendengroep (9 koppels) in hotel Bladelijn en namen een fietsarrangement. Wij waren aangenaam verrast om voor een zo voordelige prijs zoveel kwaliteit te krijgen: een heel vriendelijk onthaal, ruime kamers met een goed bed en een mooie inloopdouche (zeker in onze kamer), een prachtige binnenplaats en tuin om te zitten, mooie ligging, een royaal ontbijt (verschillende soorten brood en beleg, verse croissants, chocoladebroodjes, muesli, yoghurt,…), picknick om mee te nemen en ‘s avonds lekker eten (soep, hoofdgerecht met elke dag ander vlees en groenten, dessert) en ruime porties. De gastheer of -vrouw was altijd beschikbaar om een drankje aan democratische prijzen te bezorgen. Om onze vakantie af te sluiten kregen we nog een rondleiding in het atelier van Bart Steenkiste waar we zijn keramiek en beeldhouwwerken konden bewonderen.
Wij hebben meteen geboekt voor volgend jaar, want er valt nog veel te ontdekken in de omgeving!
Datum van verblijf: juni 2022
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Hotels.com
      7.8 km van Hotel Bladelijn
      Restaurant
        7.9 km van Hotel Bladelijn
        Restaurant
        Zalige tapa’s! Mijn favorieten waren de garnaalballetjes en de kibbeling... #mmm
          7.8 km van Hotel Bladelijn
          11.1 km van Hotel Bladelijn
            6.5 km van Hotel Bladelijn
            Meer hotels in Diksmuide bekijken
            Beoordeeld op 30 mei 2022

Wij vonden het hier een heel leuk verblijf, aangenaam en gezellig. Heel vriendelijke gastvrouw, lekker eten, goed ontbijt,.... Mooie kamers die in orde zijn. Een warm thuisgevoel.
            Wij komen zeker nog terug!!

Datum van verblijf: mei 2022
            Beoordeeld op 20 december 2021

+ punten
            Zeer aangenaam verblijf! Vriendelijke gastvrouw bij aankomst. We kregen een ruime kamer. Het ontbijt was zeker voldoende. Mooie omgeving om te fietsen en zeker perfect om tot rust te komen.

- punten
            Klein minpuntje, de hoofddeur en soms andere deuren open wat moeilijker. Onderhoud is nodig.

Datum van verblijf: augustus 2021
            Beoordeeld op 8 mei 2018

Lekker eten, goede bedden, gastvrouw vriendelijk. Communicatie ontbrak. Wie is wie ?
            Kamers zeer ruim maar hygiëne kan beter. Plafondverlichting en onderkant zetels zaten vol met stofnetten. Tv kom maar enkele Franse posten bekijken, geen warm water in de douche, lavabo had warm water als je kraan lang genoeg liet lopen. Er was geen avondeten op zondagavond en werden niet op de hoogte gebracht. Opa 2 was zeer vriendelijk.

Datum van verblijf: mei 2018
            Beoordeeld op 1 april 2018 via mobiele applicatie

Heel warme ontvangst door de gastvrouw. Ook gastheren Bart en zijn broer Hein zijn fijne mensen. Je voelt je onmiddellijk welkom. Prachtige omgeving, propere mooie kamers. Goed ontbijt en lekker avondeten. Op vraag ook voor vegetariers! Wij komen terug en raden het zeker aan. Topadres!

Datum van verblijf: april 2018
            Beoordeeld op 13 augustus 2017

Kamer was nog niet klaar bij aankomst, maar onmiddellijk werd er een andere kamer aangeboden, zeer ruime kamer! Slecht 1 nacht blijven slapen, een beetje weinig tijd om dit hotel volledig te ervaren. Maar kamer was zeker in orde en alles wat aanwezig moet zijn was er ook. Een korte rondleiding gekregen, met uitleg hoe binnenkomen als receptie niet meer beschikbaar is. Ben zeer tevreden over dit korte verblijf, ontbijt was wat mij betreft meer dan voldoende. Zal in toekomst overwegen om terug te komen en dan enkele dagen blijven.

Kamertip: Een hoevehotel dus aantal kamers is eerder beperkt, ik veronderstel dat alle kamers hetzelfde zijn.
            Datum van verblijf: augustus 2017
            • Reistype: Reisde alleen