Beoordeeld op 8 mei 2018

Lekker eten, goede bedden, gastvrouw vriendelijk. Communicatie ontbrak. Wie is wie ?
Kamers zeer ruim maar hygiëne kan beter. Plafondverlichting en onderkant zetels zaten vol met stofnetten. Tv kom maar enkele Franse posten bekijken, geen warm water in de douche, lavabo had warm water als je kraan lang genoeg liet lopen. Er was geen avondeten op zondagavond en werden niet op de hoogte gebracht. Opa 2 was zeer vriendelijk.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 1 april 2018 via mobiele applicatie

Heel warme ontvangst door de gastvrouw. Ook gastheren Bart en zijn broer Hein zijn fijne mensen. Je voelt je onmiddellijk welkom. Prachtige omgeving, propere mooie kamers. Goed ontbijt en lekker avondeten. Op vraag ook voor vegetariers! Wij komen terug en raden het zeker aan. Topadres!

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 13 augustus 2017

Kamer was nog niet klaar bij aankomst, maar onmiddellijk werd er een andere kamer aangeboden, zeer ruime kamer! Slecht 1 nacht blijven slapen, een beetje weinig tijd om dit hotel volledig te ervaren. Maar kamer was zeker in orde en alles wat aanwezig moet zijn was er ook. Een korte rondleiding gekregen, met uitleg hoe binnenkomen als receptie niet meer beschikbaar is. Ben zeer tevreden over dit korte verblijf, ontbijt was wat mij betreft meer dan voldoende. Zal in toekomst overwegen om terug te komen en dan enkele dagen blijven.

Kamertip: Een hoevehotel dus aantal kamers is eerder beperkt, ik veronderstel dat alle kamers hetzelfde zijn.
Datum van verblijf: augustus 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 26 oktober 2016

Je voelt je op late leeftijd als het ware geadopteerd in deze creatieve familie!
Eten en drank is prima, gastvrijheid - zie de titel. Behuizing - niks op aan te merken. Ligging - einzigartig! Maakt niks uit wie hier aanklopt, alle tijd. De grote vlakke omgeving is synoniem voor de tijd en rust die men hier letterlijk ervaart.

Kamertip: Mooie gerenoveerde boerderij.
Datum van verblijf: november 2015
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 9 oktober 2015

PLUS punten:
* vriendelijke en ongedwongen gastheer en gastvrouw (gastvrouw stond ons vriendelijk te woord bij vragen over de omgeving)
* rustige en mooie omgeving
* boerderij met mooie binnenkoer
* activiteiten voor de kinderen: o.a. tafelvoetbal, go-cart en paardrijden
* ruime duplexkamers

MIN punten:
* comfort van de bedden is onvoldoende: slappe matras en geen dekbed maar wollen deken
* kamers en gangen zijn zeer gehorig (je hoort de mensen in de kamer ernaast tegen elkaar spreken)
* de algemene hygiëne in het hotel kon iets beter (badkamer was wel ok)
* jammer dat je moet bijbetalen als je slechts 1 nacht boekt

Datum van verblijf: oktober 2015