Beoordeeld op 9 oktober 2015

PLUS punten:
* vriendelijke en ongedwongen gastheer en gastvrouw (gastvrouw stond ons vriendelijk te woord bij vragen over de omgeving)
* rustige en mooie omgeving
* boerderij met mooie binnenkoer
* activiteiten voor de kinderen: o.a. tafelvoetbal, go-cart en paardrijden
* ruime duplexkamers

MIN punten:
* comfort van de bedden is onvoldoende: slappe matras en geen dekbed maar wollen deken
* kamers en gangen zijn zeer gehorig (je hoort de mensen in de kamer ernaast tegen elkaar spreken)
* de algemene hygiëne in het hotel kon iets beter (badkamer was wel ok)
* jammer dat je moet bijbetalen als je slechts 1 nacht boekt

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 3 oktober 2013

De totale rust en stilte. Goede keuken en gastvrijheid. Historische steden en dorpen in de omgeving. Uitvals basis voor fietsers en wandelaars. Kindvriendelijk, voor ruiters is er een loopweide voor paarden.

Datum van verblijf: augustus 2013