Beoordeeld op 8 september 2019

Ondanks het slechte weer hebben we hier in de voorbije paasvakantie een zalige vakantie gehad. Aangename ontvangst door de vrouw des huizes, uitgebreid ontbijt, op wandelafstand van het centrum en toch enorm groen en rustgevend kader. Ideale verblijfplaats voor een geslaagde vakantie. Wij komen zeker terug.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 21 maart 2019

Heerlijke B&B! Onlangs met mijn dochtertje een nachtje verbleven.Warm onthaal door de vrouw des huizes. Heel gezellige zolderkamer met alle moderne comfort aanwezig. Het ontbijt was top. Allemaal lokale en ambachtelijke producten en zeer ruim aanbod.
Ook een mooie tuin, wij komen terug. Dikke aanrader!

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 20 augustus 2018

De ruime kamers stralen rust uit. Zelfs in die dagen waar de t° boven de 30 graden piekte was het heerlijk slapen. De constructie van de kamers zorgt ervoor dat het altijd koel blijft. Na een goede nachtrust een lekker bio-ontbijt, dan kan je dag niet meer stuk.

Blijf je zaak zo verder runnen Monica, goed bezig!

Kamertip: Ruime kamers met alle nodige comfort.
Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 12 augustus 2018

We hadden een heerlijk verblijf in deze B&B. Ruime kamer en badkamer. Rustige en groene omgeving dicht bij het centrum. Prima bio-ontbijtjes die door onze hartelijke gastvrouw Monica met zorg bereid werden. Veel informatie om te wandelen en fietsen. Kortom: we hebben zeer genoten!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 30 juli 2018

Fijne B&B met top gastvrouw. Goede locatie aan de rand van Diksmuide tussen het groen en uitvalbasis om de Westhoek te bezoeken. Grote gezellige kamer. Lekker ontbijtje met streekproducten. Honesty bar met plaatselijke bieren. Gratis fietsen beschikbaar en veel info voor uitstapjes in de streek. Aanrader, niet twijfelen om te boeken als er plaats is.

Kamertip: 1 kamer beneden toegankelijk voor minder mobiele gasten.
Datum van verblijf: juli 2018