Beoordeeld op 12 augustus 2018

We hadden een heerlijk verblijf in deze B&B. Ruime kamer en badkamer. Rustige en groene omgeving dicht bij het centrum. Prima bio-ontbijtjes die door onze hartelijke gastvrouw Monica met zorg bereid werden. Veel informatie om te wandelen en fietsen. Kortom: we hebben zeer genoten!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 30 juli 2018

Fijne B&B met top gastvrouw. Goede locatie aan de rand van Diksmuide tussen het groen en uitvalbasis om de Westhoek te bezoeken. Grote gezellige kamer. Lekker ontbijtje met streekproducten. Honesty bar met plaatselijke bieren. Gratis fietsen beschikbaar en veel info voor uitstapjes in de streek. Aanrader, niet twijfelen om te boeken als er plaats is.

Kamertip: 1 kamer beneden toegankelijk voor minder mobiele gasten.
Beoordeeld op 28 juli 2018

Wat een gastvrouw! Met hart en ziel runt zij deze B&B!
Ondanks de hitte was zelfs slapen onder het dak geen enkel probleem. Wil je schaduw of zon, er is altijd wel een plek of bank in de tuin waar je kan vertoeven.

Beoordeeld op 27 juli 2018

Prachtige locatie waar je helemaal tot rust komt, fantastische gastvrouw met een hart voor haar gasten en een heerlijk bio-ontbijt! We werden warm onthaald door de gastvrouw en ze heeft ons een geweldig verblijf bezorgd.

Datum van verblijf: juli 2018
monica g, Eigenaar van B&B Esenkasteelhoeve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2018

Dank je wel , jouw reaktie maakt wel degelijk een verschil voor mij en de gasten...
dan hoef ik mij niet aan te sluiten op grote boekingssites en kan mijn prijs democratisch blijven..
het was fijn dat jullie konden genieten van wat esenkasteelhoeve in zich heeft...
dankbare groeten,
monica

Beoordeeld op 12 juli 2018

Prachtige locatie in het rustig groen van het Esenkasteel, (h)eerlijk zeer verzorgd ontbijt met veel verse (bio) streekproducten, ruime comfortabele kamers en vooral een heel warm onthaal door gastvrouw Monica.

Datum van verblijf: juni 2018