Beoordeeld op 28 juli 2018

Wat een gastvrouw! Met hart en ziel runt zij deze B&B!
Ondanks de hitte was zelfs slapen onder het dak geen enkel probleem. Wil je schaduw of zon, er is altijd wel een plek of bank in de tuin waar je kan vertoeven.

• Verbleef: juli 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 27 juli 2018

Prachtige locatie waar je helemaal tot rust komt, fantastische gastvrouw met een hart voor haar gasten en een heerlijk bio-ontbijt! We werden warm onthaald door de gastvrouw en ze heeft ons een geweldig verblijf bezorgd.

• Verbleef: juli 2018, reisde met familie
monica g, Eigenaar van B&B Esenkasteelhoeve, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juli 2018

Dank je wel , jouw reaktie maakt wel degelijk een verschil voor mij en de gasten...
dan hoef ik mij niet aan te sluiten op grote boekingssites en kan mijn prijs democratisch blijven..
het was fijn dat jullie konden genieten van wat esenkasteelhoeve in zich heeft...
dankbare groeten,
monica

Beoordeeld op 12 juli 2018

Prachtige locatie in het rustig groen van het Esenkasteel, (h)eerlijk zeer verzorgd ontbijt met veel verse (bio) streekproducten, ruime comfortabele kamers en vooral een heel warm onthaal door gastvrouw Monica.

• Verbleef: juni 2018, reisde met vrienden
Beoordeeld op 4 juli 2018

Wij waren hier eind juni 2018 met een toffe groep van 11 cultuurvrienden 50+.
Prima accommodatie met alle comfort en voldoende gemeenschappelijke delen.
Uitzonderlijk uitgebreid ontbijt met alle eco ambachtelijk lekkers uit de streek. Frambozekes uit de tuin en eitjes van de kip van kakelverse Monica.
Genieten !!i

Kamertip: benedenkamer rolstoelvriendelijk
  • Verbleef: juni 2018, reisde met vrienden
Beoordeeld op 4 juli 2018 via mobiele applicatie

De ligging van de B&B is uitstekend: rondom in het groen en vlakbij het centrum, wat ideaal is als uitvalsbasis voor onze fietstochten. De B&B-kamers zijn ruim en net, zo ook de badkamer en douche én de beschikbare tuin (en parkeergelegenheid).
In de gemeenschappelijke eetruimte wordt een hemels (deels biologisch) ontbijt aangeboden. Tja, wat wil een mens nog meer?

Verbleef: juni 2018, reisde met vrienden