Beoordeeld op 4 juli 2018

Wij waren hier eind juni 2018 met een toffe groep van 11 cultuurvrienden 50+.
Prima accommodatie met alle comfort en voldoende gemeenschappelijke delen.
Uitzonderlijk uitgebreid ontbijt met alle eco ambachtelijk lekkers uit de streek. Frambozekes uit de tuin en eitjes van de kip van kakelverse Monica.
Genieten !!i

Kamertip: benedenkamer rolstoelvriendelijk
Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 4 juli 2018 via mobiele applicatie

De ligging van de B&B is uitstekend: rondom in het groen en vlakbij het centrum, wat ideaal is als uitvalsbasis voor onze fietstochten. De B&B-kamers zijn ruim en net, zo ook de badkamer en douche én de beschikbare tuin (en parkeergelegenheid).
In de gemeenschappelijke eetruimte wordt een hemels (deels biologisch) ontbijt aangeboden. Tja, wat wil een mens nog meer?

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 31 juli 2017

Iets buiten het centrum, maar volop rust en in het groen.
Gerieflijke kamers, superlekker ontbijt met veel bio en plaatselijke producten.
De gastvrouw is super.
Wij mochten er BBQ'en in de mooie tuin.
Voldoende plaats voor de wagens en de fietsen (overdekt).
Klasse

Kamertip: de familie kamer is zeer ruim. Wel trap op.
Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 4 september 2016

Fijne dagen doorgebracht in deze B&B. We waren een hele week te gast bij Monica en dat beviel ons goed.
De kamer is ruim en fris op dit moment (hoog zomer!) en de refter is heel gerieflijk en uitgerust om zelf iets klaar te maken als je niet elke avond wil gaan eten. Zelfs verse vruchten als tomaten kan je vinden in de tuin en ze zijn heerlijk.
We vonden er stilte en rust en groen waar we zo'n nood aan hadden. Ook was de zon van de partij wat natuurlijk graag meegenomen is.
Eerst waren we de enige gasten maar in de loop van de week kwamen er nieuwe gasten bij. Maar iedereen was wel gesteld op de rust die hier heerste en zo werden we niet echt gestoord.
Het waren heel warme dagen en wandelen was niet langer een optie. Gelukkig mochten we de fietsen gebruiken die ter beschikking staan van de gasten.
Er is een kamer voor een gezin zodat ook zij kunnen genieten en uitrusten. Ook voor mensen met een beperking is er een goed uitgeruste kamer.
Het ontbijt biedt verschillende streekproducten van de boerenmarkt. Leuk om die ook te leren kennen.

Kamertip: Voor enkele nachten MET ontbijt een heerlijke halteplaats voor fietsers.
Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 28 augustus 2016

Esenkasteelhoeve is een plek waar de natuur z'n wonderen deelt. De gastvrouw Monica is een bijzondere dame die je omringt met de schoonheid van het leven.
De slaapkamers voelen natuurlijk en zijn heel netjes, de zitmeubeltjes zijn mooie blikvangers. Je kunt er heerlijk slapen en ontwaken!
De ontbijtruimte is uitnodigend en de gladiolen staan naar je te lonken. Het ontbijt is met liefde en passie geserveerd, je kunt er proeven van streekproducten en heerlijke pannenkoekjes.
Voor mij is dit het paradijs waar ik heerlijk tot mezelf kan komen en vreugdevol kan genieten.

Datum van verblijf: augustus 2016