Beoordeeld op 4 september 2016

Fijne dagen doorgebracht in deze B&B. We waren een hele week te gast bij Monica en dat beviel ons goed.
De kamer is ruim en fris op dit moment (hoog zomer!) en de refter is heel gerieflijk en uitgerust om zelf iets klaar te maken als je niet elke avond wil gaan eten. Zelfs verse vruchten als tomaten kan je vinden in de tuin en ze zijn heerlijk.
We vonden er stilte en rust en groen waar we zo'n nood aan hadden. Ook was de zon van de partij wat natuurlijk graag meegenomen is.
Eerst waren we de enige gasten maar in de loop van de week kwamen er nieuwe gasten bij. Maar iedereen was wel gesteld op de rust die hier heerste en zo werden we niet echt gestoord.
Het waren heel warme dagen en wandelen was niet langer een optie. Gelukkig mochten we de fietsen gebruiken die ter beschikking staan van de gasten.
Er is een kamer voor een gezin zodat ook zij kunnen genieten en uitrusten. Ook voor mensen met een beperking is er een goed uitgeruste kamer.
Het ontbijt biedt verschillende streekproducten van de boerenmarkt. Leuk om die ook te leren kennen.

Kamertip: Voor enkele nachten MET ontbijt een heerlijke halteplaats voor fietsers.
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 28 augustus 2016

Esenkasteelhoeve is een plek waar de natuur z'n wonderen deelt. De gastvrouw Monica is een bijzondere dame die je omringt met de schoonheid van het leven.
De slaapkamers voelen natuurlijk en zijn heel netjes, de zitmeubeltjes zijn mooie blikvangers. Je kunt er heerlijk slapen en ontwaken!
De ontbijtruimte is uitnodigend en de gladiolen staan naar je te lonken. Het ontbijt is met liefde en passie geserveerd, je kunt er proeven van streekproducten en heerlijke pannenkoekjes.
Voor mij is dit het paradijs waar ik heerlijk tot mezelf kan komen en vreugdevol kan genieten.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 18 juli 2016

Prachtige B&B op een erg mooie locatie. Genieten van de rust, en toch dichtbij al het moois dat de Westhoek te bieden heeft. Supervriendelijke gastvrouw, die ons prachtige tips voor de omgeving gegeven heeft. Superlekker ontbijt met biologische producten.

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 12 september 2015

Alles was naar wens, de kamers netjes, badkamer, kinderen konden er vrij rondlopen. De gastvrouw is een aangename dame, die weet wanneer ze er moet zijn voor de gasten en laat je meteen thuisvoelen.De omgeving is er mooi en zeer rustig.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met vrienden
Beoordeeld op 11 september 2015

Wie niet uit is op grote luxe, de rust van een tuin en de vriendelijkheid en hulp van de uitbaatster waardeert, is hier volkomen op zijn plaats.
Vrij dichtbij een historisch centrum en met veel mogelijkheden (de kust, fietsen, cultuur en natuur) in de wijde omgeving is daarbij nog een pluspunt.
Elke dag kan beginnen met een breed afwisselend biologisch ontbijt.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met vrienden