Volledig restitueerbaar voor vr 8 mrt.
Inclusief ontbijt
Volledig restitueerbaar voor za 9 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Volledig restitueerbaar voor za 9 mrt.
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 31 oktober 2023

Vriendelijk, lekker gevarieerd ontbijt (wordt rekening gehouden met dieet intolerantie), nette en propere kamer, lakens. Goede ligging, Pauline goed op de hoogte van uren enz.... van te bezichtigen musea......

Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 3 oktober 2023

Super vriendelijk onthaal
Mooi en rustig hotel
Heel gevarieerd ontbijt
Champoo, zeep en haardroger aanwezig
Het zou aangenaam zijn mocht er ook bodycrème aanwezig zijn :-)
Goede uitvalsbasis om de omgeving te verkennen
Top

Kamertip: Aanrader
Datum van verblijf: september 2023
Beoordeeld op 9 september 2023

Comfortabel bedden , ruime kamers!
Alles heel netjes super schoon met een een ontbijt met streek producten en vers fruit!
Gelegen in het centrum van diksmuide alles op loop afstand
Vriendelijke service en sympathiek
Dankjewel voor de fijne verzorgde dagen

Datum van verblijf: september 2023
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 26 augustus 2023 via mobiele applicatie

Zoals elk jaar weer in de watten gelegd door Pauline en Steven. Zij staan steeds voor je klaar. Service met een hele grote S. Ontbijt om 06.30hr. Natuurlijk kan dat. Lunchpakket, zorgen wij voor. Zelfs een koel element om de verse fruitsalade fris te houden. Bedankt Pauline en Steven.

Datum van verblijf: augustus 2023
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 31 augustus 2022

Ik kom hier nu al enkele jaren voor de vierdaagse van de Ijzer.
En elke keer opnieuw weten Pauline & Steven me te verbazen met hun service.
Ontbijt om 06.16Hr. geen probleem. De bakker levert de warme broodjes en enkele tellen later staan ze op het uitgebreide buffet. S 'avonds om 22.00 nog een streekbiertje als slaapmuts. Geen probleem. Kamers ruim en kraaknet. Een aangename douche. Alles wat een mens verlangt na een lange wandeldag.
Pauline & Steven dank je wel voor de uitstekende service. Ik kijk al uit naar mijn volgende bezoek.

Datum van verblijf: augustus 2022