Birgit B

5,0 van 5 bollen3 okt 2023 beoordeeld
Super vriendelijk onthaal
Mooi en rustig hotel
Heel gevarieerd ontbijt
Champoo, zeep en haardroger aanwezig
Het zou aangenaam zijn mocht er ook bodycrème aanwezig zijn :-)
Goede uitvalsbasis om de omgeving te verkennen
Top
Datum van verblijf: september 2023
Kamertip: Aanrader
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.3 km van Hotel Pax
        3.7 km van Hotel Pax
          1.2 km van Hotel Pax
          5.5 km van Hotel Pax
          Aan het strand
          hoeve hotel gelegen in de komgronden van lampernisse stiltegebied
          7.7 km van Hotel Pax
            2.9 km van Hotel Pax
            Meer hotels in Diksmuide bekijken
            Beoordeeld op 9 september 2023

Comfortabel bedden , ruime kamers!
            Alles heel netjes super schoon met een een ontbijt met streek producten en vers fruit!
            Gelegen in het centrum van diksmuide alles op loop afstand
            Vriendelijke service en sympathiek
            Dankjewel voor de fijne verzorgde dagen

Datum van verblijf: september 2023
            Reistype: Reisde alleen
            Beoordeeld op 26 augustus 2023 via mobiele applicatie

Zoals elk jaar weer in de watten gelegd door Pauline en Steven. Zij staan steeds voor je klaar. Service met een hele grote S. Ontbijt om 06.30hr. Natuurlijk kan dat. Lunchpakket, zorgen wij voor. Zelfs een koel element om de verse fruitsalade fris te houden. Bedankt Pauline en Steven.

Datum van verblijf: augustus 2023
            Reistype: Reisde alleen
            Beoordeeld op 31 augustus 2022

Ik kom hier nu al enkele jaren voor de vierdaagse van de Ijzer.
            En elke keer opnieuw weten Pauline & Steven me te verbazen met hun service.
            Ontbijt om 06.16Hr. geen probleem. De bakker levert de warme broodjes en enkele tellen later staan ze op het uitgebreide buffet. S 'avonds om 22.00 nog een streekbiertje als slaapmuts. Geen probleem. Kamers ruim en kraaknet. Een aangename douche. Alles wat een mens verlangt na een lange wandeldag.
            Pauline & Steven dank je wel voor de uitstekende service. Ik kijk al uit naar mijn volgende bezoek.

Datum van verblijf: augustus 2022
            Beoordeeld op 23 augustus 2022

De kamer was lekker fris en zeer verzorgt.
            Inrichting was zeer modern en voorzien van alle comfort.
            De badkamer was prachtig en het ontbijt zeer uitgebreid.
            De onthaalmedewerker maakte ons er direct attent op om de blauwe schijf te zetten voor de volgende morgen.

Datum van verblijf: juli 2022
            Beoordeeld op 26 juli 2022

Het onthaal was zeer hartelijk in dit hotel, en ging supervlot! We kregen nog wat info mee over een stadswandeling, en waar te eten. De kamers waren mooi en modern ingericht, en goed geïsoleerd naar de gang toe. De douches waren prachtig, maar helaas ook wel superglad, ik kan me best inbeelden dat dit niet makkelijk is voor ouderen. 's nachts hebben we wat overlast gehad door straatlawaai, en het was jammer dat we zelf de temperatuur van de kamer niet konden regelen. Het ontbijt was schitterend! Veel soorten brood en fruit, en de mogelijkheid om eitjes te vragen. Wel jammer van het glutenvrij brood, dat wel aanwezig was, maar ergens in een hoekje nog in het plastiek zat. Heel vlotte en vriendelijke check-out. Over all zeer tevreden, we keren zeker nog eens terug!

Kamertip: indien mogelijk een kamer achteraan kiezen, om minder last van straatlawaai te hebben
            Datum van verblijf: juli 2022