Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.com156 US$
Hotels.com152 US$
Priceline156 US$
eDreams156 US$
Orbitz.com152 US$
Travelocity152 US$
Beoordeeld op 22 augustus 2021

Ik km ondertussen al enkele jaren in hotel Pax. Pauline en Steven doen er echt alles aan om je verblijf perfect te laten verlopen. Elke dag opnieuw staat er een fantastisch ontbijtbuffet voor je klaar. Ontbijten om 06.00Hr omdat je die dag vroeger wil vertrekken geen probleem. Heb je een lunchpakket nodig voor onderweg, dan staat dat gewoon klaar.
Super service en super vriendelijke mensen. Het voelt elke keer weer zoals thuiskomen.
Bedankt Pauline en Steven.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 10 augustus 2021

We kenden het hotel niet en wisten niet wat we moesten verwachten. We hebben ons gebaseerd om de website van het hotel. Maar onze review is duidelijk. Dit is een schitterend hotel met een vriendelijke ontvangst, goede uitleg, klantvriendelijk, proper en gezellig ! Een prachtige omgeving en een schitterend ontbijtbuffet ! Wij komen zeker terug !

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 23 juli 2021

De kamers werden onlangs zeer mooi gerenoveerd! Het personeel was zeer vriendelijk en stond open voor elke vraag. Er was ook voldoende tijd om ons enkele toeristische of gastronomische tips te geven. (Elektrische) fietsen kunnen veilig gestald worden in een garage en er is mogelijkheid om de batterijen op te laden.

Beoordeeld op 22 juli 2021

Heerlijk verblijf in het hotel. Super vriendelijke mensen die er alles aan doen om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Ontbijt met veel verse ingridienten inclusief brood van de echte arme bakker. Moderne kamers met alle comfort en super proper.

Beoordeeld op 21 juli 2021

Hotel Pax heeft mooie moderne kamers, ontbijt lekker van een lokale bakker.
en een vriendelijke ontvangst , goed gelegen in het mooie Diksmuide. Dicht bij het centrum en fietsen verhuur.
Voor is het Hotel Pax zeker een 3 * plus waard.