Priceline
Gratis annuleren tot 19/08/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Orbitz.com
Travelocity
Beoordeeld op 21 juli 2021

Hotel Pax heeft mooie moderne kamers, ontbijt lekker van een lokale bakker.
en een vriendelijke ontvangst , goed gelegen in het mooie Diksmuide. Dicht bij het centrum en fietsen verhuur.
Voor is het Hotel Pax zeker een 3 * plus waard.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 18 juli 2021

Mooie kamers met moderne badkamer. Heel proper. Perfecte ligging, op een paar minuutjes wandelen van de Grote markt.
Er was een ruime keuze bij het ontbijt. Het verse fruit en de lekkere Diksmuidse kazen wisten ons zeker te bekoren.
Zeer vriendelijke uitbaatster. Stond steeds klaar met leuke tips voor wandelingen, lekkere restaurants,...

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 26 april 2021

Heel vriendelijke ontvangst door de zaakvoerster. Heel mooie ruime kamers, perfect en modern gerenoveerd. Heerlijke warme douche, groot bad, TV met chromecast, USB-laders voor gsm etc. Door corona helaas geen andere gasten, dus het voelde wat vreemd aan, maar het ontbijt was er zeker niet minder om! Lekker en verzorgd.
Een aanrader! Wij twijfelen niet als we nog eens naar Diksmuide gaan!

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 24 september 2020

Hotel volledig gerenoveerd. Kamers zijn ruim, netjes en modern met goede bedden. Ontbijt is heel erg verzorgd voor elk wat wils. Daarbovenop zijn de uitbaters heel erg vriendelijk en gedienstig op naturelle wijze. Geen resto aanwezig maar genoeg op wandelafstand. Indien beschikbaar hoef je voor omgeving Diksmuide niet verder te zoeken.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 13 september 2020

Over dit hotel kan ik enkel zeggen, SUPER!
geen enkel minpuntje, en zeker in deze coronatijden,
wij zijn vriendelijk ontvangen en dat bleef zo tot de laatste minuut dat wij daar verbleven.
Mooie grote vernieuwde moderne kamer, super ontbijt, nu aan tafel bedient en steeds met de glimlach.
Het deed deugd om eens in de watten te worden gelegd,
wij kunnen dit hotel ten zeerste aanbevelen,

Datum van verblijf: september 2020