Beoordeeld op 13 september 2020

Over dit hotel kan ik enkel zeggen, SUPER!
geen enkel minpuntje, en zeker in deze coronatijden,
wij zijn vriendelijk ontvangen en dat bleef zo tot de laatste minuut dat wij daar verbleven.
Mooie grote vernieuwde moderne kamer, super ontbijt, nu aan tafel bedient en steeds met de glimlach.
Het deed deugd om eens in de watten te worden gelegd,
wij kunnen dit hotel ten zeerste aanbevelen,

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 24 augustus 2019 via mobiele applicatie

Opnieuw vriendelijke en gastvrije ontvangst!
Toplokatie om Diksmuide en omgeving te verkennen.
Prima geslapen en genoten van een heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet.
Goede prijs-kwaliteitsverhouding.
Wij komen hier graag terug!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 7 november 2018

1 nachtje geslapen. Heel nette kamers en supervriendelijke bediening. Ook de bar is een leuke troef voor een lekker aperitiefje. We gaan zeker terug. Een echte aanradet en dicht bij het centrum en grote markt.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 25 augustus 2018 via mobiele applicatie

Eerste keer op hotel in Diksmuide. Vroeger steeds in B&B. Aankomst was heel leuk. Ik vroeg om vroeger kunnen brengen ontbijten de volgende dag. Geen probleem. Super ontbijtbuffet, waar ik dan zelf mijn lunchpakket kon samenstellen... Wat een service! Elke dag een speciale attentie in het lunchpakket. Super vriendelijke uitbaters, die hun werk doen met heel hun hart. Niks was er niet goed tijdens mijn verblijf. Ik ga zeker terug.

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 12 augustus 2018 via mobiele applicatie

vriendelijke ontvangst door de dame aan de receptie.
In de gang zie je onmiddelijk de stijl die wel op een gevangenis lijkt.
Kamers zijn ruim doch is het tijd voor renovatie.
Bad en doche zonder gordijn?
2 handoeken voor 3 mensen?
Geen bamat, gebruikte zeepjes?
Goed ontbijt en uitgebreid.
Prijs te hoog voor wat de kamer biedt.

Datum van verblijf: augustus 2018