Beoordeeld op 24 augustus 2019 via mobiele applicatie

Opnieuw vriendelijke en gastvrije ontvangst!
Toplokatie om Diksmuide en omgeving te verkennen.
Prima geslapen en genoten van een heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet.
Goede prijs-kwaliteitsverhouding.
Wij komen hier graag terug!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 7 november 2018

1 nachtje geslapen. Heel nette kamers en supervriendelijke bediening. Ook de bar is een leuke troef voor een lekker aperitiefje. We gaan zeker terug. Een echte aanradet en dicht bij het centrum en grote markt.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 25 augustus 2018 via mobiele applicatie

Eerste keer op hotel in Diksmuide. Vroeger steeds in B&B. Aankomst was heel leuk. Ik vroeg om vroeger kunnen brengen ontbijten de volgende dag. Geen probleem. Super ontbijtbuffet, waar ik dan zelf mijn lunchpakket kon samenstellen... Wat een service! Elke dag een speciale attentie in het lunchpakket. Super vriendelijke uitbaters, die hun werk doen met heel hun hart. Niks was er niet goed tijdens mijn verblijf. Ik ga zeker terug.

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 12 augustus 2018 via mobiele applicatie

vriendelijke ontvangst door de dame aan de receptie.
In de gang zie je onmiddelijk de stijl die wel op een gevangenis lijkt.
Kamers zijn ruim doch is het tijd voor renovatie.
Bad en doche zonder gordijn?
2 handoeken voor 3 mensen?
Geen bamat, gebruikte zeepjes?
Goed ontbijt en uitgebreid.
Prijs te hoog voor wat de kamer biedt.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 23 juli 2018

leuk verblijf gehad. Heel gevarieerd ontbijt, lekkere koffie. Dicht bij gezellige marktplein. Airco op de kamer. Enkel wat spinnenwebben aan de deur van het balkon. Daar toch wat meer aandacht aan schenken. Vriendelijk onthaal. Misschien toch eens opteren om andere producten te kiezen in de badkamer ( andere geurtjes) en bij nieuwe bezoekers deze ook vernieuwen. Het is niet leuk als je een tube wilt gebruiken die al voor de helft leeg is en gebruikt is door iemand anders. Ook geen parkeerplaats voorzien. Elke 2h00 moet je de blauwe parkeerkaart aanpassen.
Een heel aangenaam verblijf gehad en we komen zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: juli 2018