“Uitstekend hotel met veel aandacht voor de gast. Wij komen zeker terug!”
Beoordeling van Hotel Pax

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Hotel Pax
Beoordeeld als nr. 1 van 2 hotels in Diksmuide
3 januari 2018 beoordeeld

Uitstekend hotel. Uitgebreid en zeer verzorgd ontbijt. Vriendelijk onthaal en omdat het oudejaarsavond was, kregen wij zelfs een flesje Cava in een ijsemmer op de kamer als mooie attentie. We komen zeker nog eens terug om de buurt beter te verkennen.

• Verbleef: December, 2017, reisde met een partner

27 december 2017 beoordeeld

Een echte aanrader. Goede service , perpecte kamers. Ik kan niks negatiefs bedenken.ontbijt is heel uitgebreid en alles lekker vers van de bakker.
Ik kom hier vaker en blijf steed terugkomen. Dichtbij het marktplein op loop afstand. Een echte aanrader!!!

• Verbleef: December, 2017, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
23 december 2017 beoordeeld

Dit prima hotel ligt 100 meter van de Markt van Diksmuide en vlakbij diverse restaurants. Zeer ruime kamers en net hotel. Vriendelijke service. Degelijk ontbijtbuffet. Parkeren is iets problematischer.

• Verbleef: December, 2017, reisde voor zaken
17 oktober 2017 beoordeeld

De service is uitstekend.De bedrijfsleider is prima geschikt voor haar job. De locatie is goed. Het onbijt op zondag is uitstekend. Op de andere dagen is het voldoende. We advisers dit hotel aan bij onze vrienden en kenissen.

• Verbleef: Oktober, 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
17 september 2017 beoordeeld

Wij waren er niet lang, ik moet zeggen dat diegene die ons bediende een heel lief en vriendelijke dame was. Wij zochten een winkel en ze gaf ons dadelijk een plan van de stad met de aanduiding hoe wij er konden geraken nu de grote markt volledig was opgebroken. Het deed goed te weten dat er nog vriendelijke behulpzame mensen zijn. chapeau voor deze dame.

• Verbleef: September, 2017, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Diksmuide in overweging
op 0,2 km afstand
Hotel Bloom
Hotel Bloom
nr. 2 van 2 in Diksmuide
8 beoordelingen
op 18,5 km afstand
Best Western Flanders Lodge
Best Western Flanders Lodge
nr. 7 van 7 in Ieper (Ypres)
349 beoordelingen
op 20,8 km afstand
Main Street Hotel
Main Street Hotel
nr. 1 van 7 in Ieper (Ypres)
439 beoordelingen
B&B Beaujardin
nr. 13 van 18 in Diksmuide
6 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Pax geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Pax

Adres: Heilig Hartplein 2, Diksmuide 8600, België
Locatie: België > Vlaanderen > West-Vlaanderen > Diksmuide
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis ontbijt Gratis parkeren
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 2 hotels in Diksmuide
Prijsklasse: 111 € - 126 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Hotel Pax 3*
Aantal kamers: 36
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van TripOnline SA, Stayforlong S.L., Booking.com, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Pax met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Best Western Diksmuide
Diksmuide Best Western

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?