B&B ‘t Withuis(Diksmuide)
125 US$
Agoda.com
175 US$
  • Gratis parkeren
Hostellerie Petrus(Alveringem)(Heel veel waar voor je geld!)
102 US$
  • Bar/lounge
ibis Styles Nieuwpoort(Nieuwpoort)(Heel veel waar voor je geld!)
123 US$
  • Inclusief ontbijt
138 US$
Huize Caesekin(Diksmuide)
27 december 2017 beoordeeld

Een echte aanrader. Goede service , perpecte kamers. Ik kan niks negatiefs bedenken.ontbijt is heel uitgebreid en alles lekker vers van de bakker.
Ik kom hier vaker en blijf steed terugkomen. Dichtbij het marktplein op loop afstand. Een echte aanrader!!!

• Verbleef: december 2017, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
23 december 2017 beoordeeld

Dit prima hotel ligt 100 meter van de Markt van Diksmuide en vlakbij diverse restaurants. Zeer ruime kamers en net hotel. Vriendelijke service. Degelijk ontbijtbuffet. Parkeren is iets problematischer.

• Verbleef: december 2017, reisde voor zaken
17 oktober 2017 beoordeeld

De service is uitstekend.De bedrijfsleider is prima geschikt voor haar job. De locatie is goed. Het onbijt op zondag is uitstekend. Op de andere dagen is het voldoende. We advisers dit hotel aan bij onze vrienden en kenissen.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
17 september 2017 beoordeeld

Wij waren er niet lang, ik moet zeggen dat diegene die ons bediende een heel lief en vriendelijke dame was. Wij zochten een winkel en ze gaf ons dadelijk een plan van de stad met de aanduiding hoe wij er konden geraken nu de grote markt volledig was opgebroken. Het deed goed te weten dat er nog vriendelijke behulpzame mensen zijn. chapeau voor deze dame.

• Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
14 september 2017 beoordeeld

Wij arriveerden per fiets, na een lange tocht, totaal verregend en verkleumd. Alles was nat.
We konden direct onze natte kleren bij de receptie achterlaten en we kregen snel de sleutel om onze kamer op te zoeken om een warm bad te nemen. De kamer en badkamer met ligbad waren uitstekend. Onze fietsen konden we veilig stallen in een berging.
Maar vooral de service was prima, de kleren waren een uur later droog en warm!
Bij de receptie was altijd tijd voor een praatje en een grapje.
Het ontbijt de volgende ochtend was prima, uitgebreid, lekker en voldoende.
Kortom, na een mistroostige fietstocht was dit een goede thuiskomer.
Aanbevelenswaardig!

• Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden