De Windhoek
112 US$
  • Bar/lounge
124 US$
  • Restaurant
ibis Styles Nieuwpoort(Nieuwpoort)(Heel veel waar voor je geld!)
107 US$
113 US$
Gratis annuleren tot 31/05
93 US$
  • Restaurant
Hotel 'T Heilig Genot(Westvleteren)
118 US$
Gratis annuleren tot 31/05
65 US$
  • Gratis parkeren
Onze partners hebben geen beschikbaarheid voor de ingevoerde data
30 mei 2017 beoordeeld

Gelegen in een rustige omgeving, prima uitvalbasis naar natuur en zee, ruime, frisse, rustige kamer(het was warm weer), gevolgd door een heerlijk uitgebreid ontbijt en supervriendelijke mensen, een aanrader !

Verbleef: mei 2017, reisde met familie
4 december 2016 beoordeeld

Voor de 2de keer zijn we blijven overnachten in deze B&B. De ruime familiekamer is nog even kraaknet, mooi en gezellig als enkele jaren geleden. Het ontbijt nog even uitgebreid, gewoon fantastisch. Gezellig, rustig én vriendelijke ontvangst!
Een aanrader tot en met.

Verbleef: december 2016, reisde met familie
3 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben deze B&B uitgekozen omdat wij naar een trouwfeest moesten in de buurt. Wat was onze keuze een schot in de roos. Marleen en Dave ontvingen ons met open armen. Uitgebreide rondleiding en al de nodige uitleg. Super! Mooie kamer met ruime badkamer. Alle luxe is aanwezig. Groot ligbad, douche, producten, vele handdoeken,...maar vooral super clean !! Zeer goede matrassen, een aparte tv-hoek met digitaal aanbod, gratis Wifi en koffie-en theefaciliteiten maken het comfortgevoel nog completer. Nog niet gesproken van de zeer rustige en stille omgeving waarin deze mooie villa gelegen is. Na een zeer goede nachtrust werden wij verrast door een zeer uitgebreid ontbijt met alles wat men kan wensen. Geen moeite was teveel om ons een heerlijk omeletje op ons bord te toveren. Heerlijke koffie, vers fruitsap en een gezellige babbel maakten dit uitgebreid ontbijt tot een fantastisch ervaring. Marleen en Dave doen er alles aan om je thuis te laten voelen en daar slagen ze voor 200% in. En met zo'n prijs ligt de verhouding prijs/kwaliteit dan ook zeer hoog. Van ons zeker een 5 sterren waard. Van harte dank Marleen en Dave voor dit fantastisch verblijf. We komen zeker nog eens terug.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
1 mei 2016 beoordeeld

De eigenaren van de Windhoek zijn hele lieve mensen die je een heerlijk verblijf willen bezorgen. De kamers zijn heel ruim, zijn voorzien van lekkere bedden alles is superschoon. Het ontbijt is erg uitgebreid. Koffie en thee in overvloed, vers fruit, tomaten, komkommer, zelf gebakken cake, zelfgemaakte jam, eieren gekookt, gebakken, omelet of roerei je kan het gewoon kiezen en het wordt bereid. In de directe omgeving liggen een aantal badplaatsen. De restanten van WO I zijn in de omgeving rijkelijk terug te vinden. Kortom een bezoek hier is een echte aanrader.

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
20 maart 2016 beoordeeld

Echt een fantastische b&b met toffe eigenaars, grote kamer met grote badkamer en het ontbijt is een feest! Echt een aanrader Wij komen elk jaar terug En in de omgeving is het natuurlijk interessant om de vele oorlogsmonumenten te bezoeken!

• Verbleef: april 2015, reisde met familie