“Super!”
Beoordeling van De Windhoek

De Windhoek
We kunnen geen prijzen vinden voor deze accommodatie
Onze online reispartners bieden geen prijzen voor deze accommodatie, maar je kunt wel andere opties in Diksmuide zoeken
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
De Windhoek
Beoordeeld als nr. 5 van 18 B&B's / pensions in Diksmuide
18 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn met onze 2 kinderen een nachtje weggeweest in deze prachtige b&b. Zeer ruime kamer, alles was super proper en aanwezig! Werd zelfs rekening gehouden met onze kleine peuter! Super ontbijt, alles erop en eraan.. van een eitje naar vers fruit en gebak!
Wanneer we onze gsm lader vergeten waren, werd deze zelfs nog naar huis opgestuurd! Doe zo verder, we waren zeer tevreden! Groetjes vanuit Limburg

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie

30 mei 2017 beoordeeld

Gelegen in een rustige omgeving, prima uitvalbasis naar natuur en zee, ruime, frisse, rustige kamer(het was warm weer), gevolgd door een heerlijk uitgebreid ontbijt en supervriendelijke mensen, een aanrader !

Verbleef: Mei, 2017, reisde met familie
4 december 2016 beoordeeld

Voor de 2de keer zijn we blijven overnachten in deze B&B. De ruime familiekamer is nog even kraaknet, mooi en gezellig als enkele jaren geleden. Het ontbijt nog even uitgebreid, gewoon fantastisch. Gezellig, rustig én vriendelijke ontvangst!
Een aanrader tot en met.

Verbleef: December, 2016, reisde met familie
3 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben deze B&B uitgekozen omdat wij naar een trouwfeest moesten in de buurt. Wat was onze keuze een schot in de roos. Marleen en Dave ontvingen ons met open armen. Uitgebreide rondleiding en al de nodige uitleg. Super! Mooie kamer met ruime badkamer. Alle luxe is aanwezig. Groot ligbad, douche, producten, vele handdoeken,...maar vooral super clean !! Zeer goede matrassen, een aparte tv-hoek met digitaal aanbod, gratis Wifi en koffie-en theefaciliteiten maken het comfortgevoel nog completer. Nog niet gesproken van de zeer rustige en stille omgeving waarin deze mooie villa gelegen is. Na een zeer goede nachtrust werden wij verrast door een zeer uitgebreid ontbijt met alles wat men kan wensen. Geen moeite was teveel om ons een heerlijk omeletje op ons bord te toveren. Heerlijke koffie, vers fruitsap en een gezellige babbel maakten dit uitgebreid ontbijt tot een fantastisch ervaring. Marleen en Dave doen er alles aan om je thuis te laten voelen en daar slagen ze voor 200% in. En met zo'n prijs ligt de verhouding prijs/kwaliteit dan ook zeer hoog. Van ons zeker een 5 sterren waard. Van harte dank Marleen en Dave voor dit fantastisch verblijf. We komen zeker nog eens terug.

Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
1 mei 2016 beoordeeld

De eigenaren van de Windhoek zijn hele lieve mensen die je een heerlijk verblijf willen bezorgen. De kamers zijn heel ruim, zijn voorzien van lekkere bedden alles is superschoon. Het ontbijt is erg uitgebreid. Koffie en thee in overvloed, vers fruit, tomaten, komkommer, zelf gebakken cake, zelfgemaakte jam, eieren gekookt, gebakken, omelet of roerei je kan het gewoon kiezen en het wordt bereid. In de directe omgeving liggen een aantal badplaatsen. De restanten van WO I zijn in de omgeving rijkelijk terug te vinden. Kortom een bezoek hier is een echte aanrader.

• Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Diksmuide bekeken
op 8,5 km afstand
't Gaainest
nr. 1 van 4 in Diksmuide
1 beoordelingen
Prijzen weergeven

In De Windhoek geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over De Windhoek

Adres: Dwarsstraat 14 | Leke, Diksmuide 8600, België
Locatie: België > Vlaanderen > West-Vlaanderen > Diksmuide
Voorzieningen:
Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 5 van 18 B&B's / pensions in Diksmuide
Aantal kamers: 2

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?