“Leuke plek met super uitzicht”
Beoordeling van De Bayo - Eet- En Sfeerhuis

De Bayo - Eet- En Sfeerhuis
Geclassificeerd als nr. 28 van 52 Restaurants in Diksmuide
17 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere mosselen met frieten en familiale sfeer. Ponton om aan te leggen met de kano, sup, boot.
Sliptongen en garnaalkroketten tevens lekker

Datum van bezoek: juli 2022
7 juli 2022 beoordeeld

Heel gezellig,goeie vriendelijke bediening en vooral heel lekker gegeten 10 op 10!
Wij komen binnenkort terug!

Datum van bezoek: juli 2022
25 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Even een korte pitstop voor het bezoek aan de dodengang. Wat een verandering op 10 jaar tijd !! Binnen ademt het rustieke. Buiten mooi groot overdekt terras. Uitgebreide bierkaart. Ik koos voor het lokale Nachtegael bier. Mooie aperitiefplankjes kaas, salami en gefrituurde calamari. Vlotte bediening. De eenvoudige gerechten zoals salades, croques zagen er ruim en lekker uit. Vlotte en vriendelijke bediening

Datum van bezoek: juli 2021

Reizigers die De Bayo - Eet- En Sfeerhuis bekeken, bekeken ook

Diksmuide, West-Vlaanderen

In De Bayo - Eet- En Sfeerhuis geweest? Deel je ervaringen!