“Jaarlijkse warme ontvangst”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
Hotel De Vrede
Beoordeeld als nr. 6 van 18 B&B's / pensions in Diksmuide
17 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit gezellig familiehotel bevind zich op de markt van Diksmuide.
Je kan van uw aperitief genieten op het terras met mooi uitzicht . Het volledig vernieuwd restaurant doet u automatisch een tafeltje reserveren voor lunch of diner.
Bij het ontbijt zijn de ambachtelijk, krokante, ronde pistolets in de streek waar ik woon alvast niet meer te vinden.
Van bij uw check-in voelt men zich door de uitbaters super onthaald.
Een aanrader dus.

Verbleef: Oktober, 2017, reisde voor zaken

26 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Croque monsieur. Besteld...lag heel weinig kaas en hesp tussen...1 vierde van de oppervlakte van de sneetjes.. Groentjes waren er gewoon opgesmeten.. Gelukkig kom.ik.nooit meer in West vlaanderen... Overal in het zak gezet!!!

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
3 januari 2017 beoordeeld

Naar mijn mening het gezelligste restaurant op de markt van Diksmuide.
Uitgebreide menukaart, verzorgde bordjes, alles vers,... En last but not least: super vriendelijke bediening!!!! Kwaliteit en service waren dus top. Echt een aanrader!

Verbleef: Januari, 2017, reisde met vrienden
28 november 2016 beoordeeld

Rustig genieten van lunch in een stijlvol kader, met heel snelle service.
Voor we aan de route van de overblijfselen van de oorlog begonnen wilden we eerst nog eventjes lunchen, dit plaatsje gaf een gezellig indruk en is ingelost.

• Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
13 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze tocht door de overblijfselen van de slachtvelden 14-18, kregen we honger en dorst. We belandden op het terras van Hotel De Vrede. We kregen een lunchmenu voor 14 Euro aangeboden, bestaande uit tomatensoep, steak tartare en frietjes, koffie toe. Smaakte perfect. Dus als je in de buurt komt, ga erheen.

Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Diksmuide bekeken
op 0,3 km afstand
Hotel Bloom
nr. 2 van 2 in Diksmuide
8 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel De Vrede geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel De Vrede

Adres: Grote Markt 35, Diksmuide 8600, België
Locatie: België > Vlaanderen > West-Vlaanderen > Diksmuide
Voorzieningen:
Bar/lounge Restaurant
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 6 van 18 B&B's / pensions in Diksmuide
Prijsklasse: 93 € - 95 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:2 ster(ren) — Hotel De Vrede 2*
Aantal kamers: 17
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Hotel De Vrede met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?