Beoordeeld op 26 augustus 2017 via mobiele applicatie

Croque monsieur. Besteld...lag heel weinig kaas en hesp tussen...1 vierde van de oppervlakte van de sneetjes.. Groentjes waren er gewoon opgesmeten.. Gelukkig kom.ik.nooit meer in West vlaanderen... Overal in het zak gezet!!!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 3 januari 2017

Naar mijn mening het gezelligste restaurant op de markt van Diksmuide.
Uitgebreide menukaart, verzorgde bordjes, alles vers,... En last but not least: super vriendelijke bediening!!!! Kwaliteit en service waren dus top. Echt een aanrader!

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 28 november 2016

Rustig genieten van lunch in een stijlvol kader, met heel snelle service.
Voor we aan de route van de overblijfselen van de oorlog begonnen wilden we eerst nog eventjes lunchen, dit plaatsje gaf een gezellig indruk en is ingelost.

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 13 september 2016 via mobiele applicatie

Tijdens onze tocht door de overblijfselen van de slachtvelden 14-18, kregen we honger en dorst. We belandden op het terras van Hotel De Vrede. We kregen een lunchmenu voor 14 Euro aangeboden, bestaande uit tomatensoep, steak tartare en frietjes, koffie toe. Smaakte perfect. Dus als je in de buurt komt, ga erheen.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 17 mei 2016

Het begint al met de ene sleutel welke alle deuren voor je opent. De grote schuifdeur achter het Hotel, die toegang biedt tot een volledig beschermde parking voor je auto.
Dan met diezelfde sleutel betreedt je het "t Withuis", de B&B van Hotel De Vrede waar we nu voor de tweede keer Pinksteren zullen doorbrengen.
Met de lift naar de eerste etage kamer 1. Geweldig! Gloednieuw! Geen enkel spoor van welke slijtage dan ook. Brandschone badkamer en uitermate grote en comfortabele bedden, De twee extra bedbanken voor als je met kinderen komt, zijn nu voorzien van een beschermhoes en kan je gebruiken als zitbank met, kussens in overvloed.
Ontbijten is daar heerlijk, hier wordt nog een eitje voor je gebakken als je dat wilt.
Dineren is al een e3ven groot genot. En alles voorzien van vriendelijke bediening en lachende mensen

Kamertip: De kamers zijn niet gehorig en je hoort zelfs geen water stromen van je buren als ze douchen of het toilet gebruiken
Datum van verblijf: mei 2016
Bedank Meindert D. B