Leg de laagste prijs van deze websites vast
Beoordeeld op 2 mei 2016

Al van bij de check-in heb je al een gevoel van :" dat is het , hier voel ik mij welkom " het onthaal zeer vriendelijk , goede uitleg over de huisregels , ruime kamers , nette badkamer , prima ontbijtbuffet ,het spiegeleitje wordt vers gebakken aan tafel gebracht , gewoon voor herhaling vatbaar .

Kamertip: kamers 1.1 -1.2 -1.3 zicht op de tuin ,zeer rustig je hoort er niets
Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 26 mei 2015

Bijzonder aardige mensen die je het geweldige gevoel geven van gast te zijn
Niets te veel, alle vragen positief beantwoord, in een woord geweldig!!!
Mochten zonder bijbetaling langer parkeren en werden onthaald met een flesje rode wij n op de kamer

Kamertip: Ask for the B&B and you have a very quit night.
Datum van verblijf: mei 2015
Bedank Meindert D. B
Beoordeeld op 13 augustus 2014

Diksmuide is misschien niet de spannendste plaats om naar toe te gaan, maar absoluut de moeite waard wat betreft de geschiedenis. Hotel De Vrede ligt prachtig aan de grote markt, met terras aan de markt. Wij hadden kamers in de nieuwbouw achter het oude pand. Enorm ruim en uitzicht op de binnentuin. Ruime, afgesloten parkeergelegenheid achter het hotel.

Datum van verblijf: augustus 2014
Beoordeeld op 13 november 2013

Centrale ligging aan de Grote Markt, dichtbij alle bezienswaardigheden van Diksmuide en een goeie uitvalsbasis om de omgeving te verkennen (Vladslo, Veurne, Beauvoorde, Tynecot Cemetary, Ieper e.d.) aangename sfeer in het hotel, lekker en uitgebreid ontbijt.

Datum van verblijf: november 2013
Beoordeeld op 7 november 2013

Zeer goed gekende zaak op de Grote Markt te Diksmuide.
Druk bezocht restaurant, zowel privé (1, 2 à 4 personen) als voor familiefeesten en groepen.
Goed gekend hotel dat zeer recent een nieuwe B & B opende, ook op de Grote Markt.
Eigenaars baten ook een Best Western "PAX HOTEL" uit in centrum Diksmuide.

Datum van verblijf: oktober 2013