Beoordeeld op 13 november 2013

Centrale ligging aan de Grote Markt, dichtbij alle bezienswaardigheden van Diksmuide en een goeie uitvalsbasis om de omgeving te verkennen (Vladslo, Veurne, Beauvoorde, Tynecot Cemetary, Ieper e.d.) aangename sfeer in het hotel, lekker en uitgebreid ontbijt.

Datum van verblijf: november 2013
Beoordeeld op 7 november 2013

Zeer goed gekende zaak op de Grote Markt te Diksmuide.
Druk bezocht restaurant, zowel privé (1, 2 à 4 personen) als voor familiefeesten en groepen.
Goed gekend hotel dat zeer recent een nieuwe B & B opende, ook op de Grote Markt.
Eigenaars baten ook een Best Western "PAX HOTEL" uit in centrum Diksmuide.

Datum van verblijf: oktober 2013
Beoordeeld op 28 juni 2013

We hadden via de site van Hotel de Vrede de keuze gemaakt. We werden super vriendelijk ontvangen. Eerst dacht ik dat ik in het verkeerde hotel was( We hadden de foto' van de vroegere site van het Hotel bekeken)de kamers aan het restaurant werden niet meer gebruikt en we kregen een kamer in het gebouw ernaast 't Withuis' Dat is zo mooi, zo nieuw, zo warme en gezellig ingericht! Er is een gevarieerd, vers ontbijtbuffet en er wordt elke morgen een eitje gebakken of gekookt naar wens. er is van alles voldoende en je kan er rustig zitten.
We aten elke avond in het restaurant ' de Vrede' hun dagmenu, die prijs- kwaliteit voortreffelijk was; Dus voor ons was het super en als je het wil ontdekken hoe mooi en goed het daar is dan moet je er eens logeren! Mieke uit Beernem

Kamertip: Alle kamers zijn super!Zze hebben ook een 4 pesoonskamer
Datum van verblijf: mei 2013
Beoordeeld op 21 mei 2013

We hebben met 4 personen 4 nachten in een bijgebouw van Hotel de Vrede gelogeerd, van 4 mei tot 8 mei.
We zijn er door de hoteleigenaresse zeer goed ontvangen. We hadden bed met breakfast geboekt en extra nog 4 maal een drie gangen diner erbij.
Het diner werd geserveerd in het hotel en was buiten gewoon smaakvol. Goed klaargemaakt en mooi opgediend. Goede variatie. We sliepen in een appartement gebouw (gloed nieuw) , goede bedden inloopdouche appartement toilet, kortom zeer luxe!
Het ontbijt werd geserveerd in een prachtige ruimte, naast het hotel, een prachtig oud gebouw, helemaal opnieuw gerestaureerd en sfeervol ingericht. Ook het ontbijt was zeer goed verzorgd en elke dag een heerlijk vers gebakken eitje!

Kamertip: Je kan het vinden als je Diksmuide Hotel de Vrede zoekt op Google.
Datum van verblijf: mei 2013
Beoordeeld op 10 augustus 2012

Dit hotel is gelegen in het centrum van Diksmuide. Het is een rustig hotel met alle comfort.
De uitbaters zijn zeer vriendelijk en behulpzaam ook al blijft men maar 1 nacht.
Het ontbijt is zeer verzorgd. Het eten in het restaurant is bijzonder lekker.

Datum van verblijf: juli 2012