“Verrassend!”
Beoordeling van Kasteelhoeve Viconia

Kasteelhoeve Viconia
We kunnen geen prijzen vinden voor deze accommodatie
Onze online reispartners bieden geen prijzen voor deze accommodatie, maar je kunt wel andere opties in Diksmuide zoeken
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Kasteelhoeve Viconia
Beoordeeld als nr. 4 van 18 B&B's / pensions in Diksmuide
18 november 2017 beoordeeld

Zeer comfortabele familiezaak met schitterend verzorgde gerechten.
Zeer vriendelijke ontvangst!
Prachtig vertrekpunt voor veel en lange fietstochten, wandelingen en bezoeken aan Diksmuide, Poperingen, Westvleteren, Watou, Veurne,...
Gevonden via Vlaanderen vakantieland.
Niet zo geschikt voor kleine kinderen

Kamertip: Luxekamers op de eerste verdieping
Bekijk meer kamertips
Verbleef: November, 2017, reisde met een partner

21 september 2017 beoordeeld

De kasteelhoeve lag op een prachtige, rustige locatie in Stuyvekenskerke.
We logeerden er omdat het centraal lag om er de vierdaagse aan de Ijzer te wandelen.
We hadden half pension geboekt, omdat het moeilijk is, ergens een.maaltijd te zoeken in de vroege avond, die zich kon meten met de Viconiahoeve....

Verbleef: Augustus, 2017
29 november 2016 beoordeeld

Prachtige poort die nog van heel veel vroeger gedateerd is en die dus tot de overblijfselen behoord die zeker niet voorbijgereden mogen worden!
Er is nu een hotel gevestigd.
Heel rustig gelegen! Als je hier geen rust kan vinden dan nergens niet!

• Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
20 november 2016 beoordeeld

Prachtig hotel. We werden hartelijk ontvangen. Onze kamers waren prima. We hadden winter arrangement, 2 dagen met ontbijt en drie en vijfgangen menu met aangepaste wijnen. Alles was schitterend. Ook nadien in de bar alles heel gezellig. We komen zeker terug naar dit prachtige hotel.

• Verbleef: November, 2016, reisde met vrienden
15 november 2016 beoordeeld

Om even op adem te komen na een drukke werkweek kan ik dit hotel ten zeerste aanbevelen. Alles is er aanwezig. De kamers zijn mooi en net ingericht en zijn heel ruim. We hadden samen met nog 2 andere koppels gereserveerd voor een gastronomisch weekendje uit. Op vrijdagavond bestond het diner uit een viergangenmenu en op zaterdagavond uit een vijfgangenmenu. De chef combineert verse streekgerechten met een aangepast wildmenu. Echt heel lekkere keuken ! 's Morgens kan men aanschuiven aan een uitgebreid ontbijtbuffet met alles erop en eraan. De kasteelhoeve ligt een beetje verscholen aan de buitenrand van Diksmuide en ligt pal op de frontroute van de eerste wereldoorlog. Dus uitstekend gelegen om alle uitzonderlijke plaatsjes van de eerste wereldoorlog te verkennen met de fiets. Men kan overigens ook fietsen (gewone of electrische) huren in het hotel zelf. Kortom een echte aanrader voor een aangenaam verblijf in de westhoek.

Kamertip: De kasteelhoeve ligt in een uitermate rustige en stille omgeving.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Oktober, 2016, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Diksmuide in overweging
op 18,2 km afstand
Hotel De Vrede
nr. 6 van 18 in Diksmuide
45 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Kasteelhoeve Viconia geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Kasteelhoeve Viconia

Adres: Kasteelhoevestraat 2 | Stuivekenskerke, Diksmuide 8600, België
Locatie: België > Vlaanderen > West-Vlaanderen > Diksmuide
Voorzieningen:
Bar/lounge Kitchenette
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 4 van 18 B&B's / pensions in Diksmuide
Prijsklasse: 110 € - 136 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Aantal kamers: 23

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?