Kasteelhoeve Viconia
112 US$
  • Bar/lounge
124 US$
  • Restaurant
ibis Styles Nieuwpoort(Nieuwpoort)(Heel veel waar voor je geld!)
107 US$
99 US$
ibis Styles
  • Inclusief ontbijt
109 US$
113 US$
93 US$
  • Restaurant
Hotel 'T Heilig Genot(Westvleteren)
118 US$
65 US$
  • Gratis parkeren
Onze partners hebben geen beschikbaarheid voor de ingevoerde data
21 september 2017 beoordeeld

De kasteelhoeve lag op een prachtige, rustige locatie in Stuyvekenskerke.
We logeerden er omdat het centraal lag om er de vierdaagse aan de Ijzer te wandelen.
We hadden half pension geboekt, omdat het moeilijk is, ergens een.maaltijd te zoeken in de vroege avond, die zich kon meten met de Viconiahoeve....

Verbleef: augustus 2017
29 november 2016 beoordeeld

Prachtige poort die nog van heel veel vroeger gedateerd is en die dus tot de overblijfselen behoord die zeker niet voorbijgereden mogen worden!
Er is nu een hotel gevestigd.
Heel rustig gelegen! Als je hier geen rust kan vinden dan nergens niet!

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner
20 november 2016 beoordeeld

Prachtig hotel. We werden hartelijk ontvangen. Onze kamers waren prima. We hadden winter arrangement, 2 dagen met ontbijt en drie en vijfgangen menu met aangepaste wijnen. Alles was schitterend. Ook nadien in de bar alles heel gezellig. We komen zeker terug naar dit prachtige hotel.

• Verbleef: november 2016, reisde met vrienden
15 november 2016 beoordeeld

Om even op adem te komen na een drukke werkweek kan ik dit hotel ten zeerste aanbevelen. Alles is er aanwezig. De kamers zijn mooi en net ingericht en zijn heel ruim. We hadden samen met nog 2 andere koppels gereserveerd voor een gastronomisch weekendje uit. Op vrijdagavond bestond het diner uit een viergangenmenu en op zaterdagavond uit een vijfgangenmenu. De chef combineert verse streekgerechten met een aangepast wildmenu. Echt heel lekkere keuken ! 's Morgens kan men aanschuiven aan een uitgebreid ontbijtbuffet met alles erop en eraan. De kasteelhoeve ligt een beetje verscholen aan de buitenrand van Diksmuide en ligt pal op de frontroute van de eerste wereldoorlog. Dus uitstekend gelegen om alle uitzonderlijke plaatsjes van de eerste wereldoorlog te verkennen met de fiets. Men kan overigens ook fietsen (gewone of electrische) huren in het hotel zelf. Kortom een echte aanrader voor een aangenaam verblijf in de westhoek.

Kamertip: De kasteelhoeve ligt in een uitermate rustige en stille omgeving.
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met vrienden
13 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel rustig gelegen hotel. Goede uitvalbasis om te fietsen, te wandelen en oa Veurne, Diksmuide of de kust te bezoeken. We hebben genoten van een heerlijk diner met streekproducten en lekkere wijn. In de bar van het hotel is het aangenaam vertoeven. Het ontbijt was ruim voldoende, met (h)eerlijke producten. Zeker een aanrader wie gezelligheid en rust wil combineren.

Verbleef: november 2016, reisde met een partner