Hubert R
Wondelgem, België

Zeer degelijk restaurant

Beoordeling van Hotel Bloom
4,0 van 5 bollen18 sep 2020 beoordeeldvia mobiele applicatie
We waren hier niet op zoek naar een hotel maar naar een restaurant. Niet verder zoeken, prachtige ligging, op de grote markt. Ruim terras, redelijke kaart met salades, ... Picon zeer lekker, soepje vooraf uitstekend, slibtongetjes en garnelensalade uitstekend, aanrader.
Datum van verblijf: september 2020
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • ZenHotels.com
      Restaurant
      • Vio.com
      3.5 km van Hotel Bloom
      Gratis parkeren
      Zalige tapa’s! Mijn favorieten waren de garnaalballetjes en de kibbeling... #mmm
        5.8 km van Hotel Bloom
        Aan het strand
        Wellness
          3.8 km van Hotel Bloom
          buiten aanzicht b&b
          2.0 km van Hotel Bloom
          Gratis parkeren
          hoeve hotel gelegen in de komgronden van lampernisse stiltegebied
          7.8 km van Hotel Bloom
          Meer hotels in Diksmuide bekijken
          Beoordeeld op 7 juli 2019

Na een stevige wandeling op deze mooie zomerdag was het tijd om de dag af te sluiten met spijs en drank. Heel toevallig kozen we dit terras van het hotel. Na een goed aperitiefje kregen we een lekkere zesrib voorgeschoteld, vergezeld van eveneens lekkere frietjes en een slaatje. Met een goede fles rode huiswijn erbij, was deze maaltijd compleet. De bediening was zeer vriendelijk en vlot. Kers op de taart van een fijne dag.

Datum van verblijf: juli 2019
          Beoordeeld op 15 mei 2019 via mobiele applicatie

We waren op zoek naar een plekje in de zon voor een drankje en een hapje. Wat een geluk dat de zon er wel was. We bestelden een Spaans tapas bordje wat een teleurstelling een 6 tal olijven, 2 mozzarella bolletjes 6 droge broodstengels en 5 sneden ham en niet te vergeten een potje zoet zure saus waarvoor dit diende geen flauw idee en dit alles voor 19 euro. Mij gaat het zeker niet over de prijs hoor. En niet te vergeten onze bieren waren ook niet koud. Lauw bier niet erg lekker in glazen waar zelfs geen schuim op komt . Zeker niet voor herhaling vatbaar jammer dat iedereen de dag van vandaag in de horeca mag stappen. Zonder te weten wat ze doen !!

Datum van verblijf: mei 2019
          Beoordeeld op 9 november 2018 via mobiele applicatie

Mooie locatie op de markt te Diksmuide. Basic kamer met alle nodige voorzieningen en standaard ontbijt. Weinig last van omgevingsgeluiden op de kamer. Daar wij alleen waren een pluim voor de uitbaatster om het ontbijt te regelen op het vroege uur

Datum van verblijf: november 2018
          Beoordeeld op 15 september 2018 via mobiele applicatie

Tijdens ons bezoek hier een smos gegeten. Smaakte goed maar in vergelijking met de prijs op andere plaatsen vonden we deze nog al prijzig. Bediening was vlot en vriendelijk. De zaal oogt fris en kijkt uit over de markt.

Datum van verblijf: september 2018
          Beoordeeld op 5 augustus 2018 via mobiele applicatie

Op de fietstocht hier gaan zitten voor een koffie. Waren hier al eerder geweest dus bekend bij ons. Nu een andere naam met andere bediening en andere eigenaar. De dame die ons kwam helpen was bijzonder ongeïnteresseerd en ging al direct een tafel verderop bij een tweetal dames, waarschijnlijk goede bekenden, buurten. Wij hebben ze verder niet meer zien bewegen. De andere dame in de bediening wist bij het afrekenen niet eens de prijs, moest opgezocht worden op de kaart. Het ontbijt van de hotelgasten stond direct naast de deur van de toiletten en stond er dus om 11.00 uur nog steeds. Of zou het overgaan in een brunch? Jammer.

Datum van verblijf: augustus 2018