Ulenaers M
Lommel, België

Iets te prijzig

Beoordeling van Hotel Bloom
3,0 van 5 bollen15 sep 2018 beoordeeldvia mobiele applicatie
Tijdens ons bezoek hier een smos gegeten. Smaakte goed maar in vergelijking met de prijs op andere plaatsen vonden we deze nog al prijzig. Bediening was vlot en vriendelijk. De zaal oogt fris en kijkt uit over de markt.
Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
    Go to your Happy Price
    2.0 km van Hotel Bloom
      1.3 km van Hotel Bloom
      Gratis parkeren
      hoeve hotel gelegen in de komgronden van lampernisse stiltegebied
      Go to your Happy Price
        Geen aanbetaling vereist
        7.1 km van Hotel Bloom
        Meer hotels in Diksmuide bekijken
        Beoordeeld op 5 augustus 2018 via mobiele applicatie

Op de fietstocht hier gaan zitten voor een koffie. Waren hier al eerder geweest dus bekend bij ons. Nu een andere naam met andere bediening en andere eigenaar. De dame die ons kwam helpen was bijzonder ongeïnteresseerd en ging al direct een tafel verderop bij een tweetal dames, waarschijnlijk goede bekenden, buurten. Wij hebben ze verder niet meer zien bewegen. De andere dame in de bediening wist bij het afrekenen niet eens de prijs, moest opgezocht worden op de kaart. Het ontbijt van de hotelgasten stond direct naast de deur van de toiletten en stond er dus om 11.00 uur nog steeds. Of zou het overgaan in een brunch? Jammer.

Datum van verblijf: augustus 2018
        Beoordeeld op 1 augustus 2018

We zijn er deze middag tijdens een daguitstap gestopt om iets te eten. Vriendelijke ontvangst. We zaten buiten om het terras wegens het mooie, warme weer. We hebben eerst elk een biertje gedronken. Mijn Triple karmeliet mocht misschien iets frisser geweest zijn. Om te eten koos mijn echtgenoot het vispannetje en ik ging voor de mossels natuur. Daarbij een kommetje frietjes en 2 sausjes ( mayonaise en mosselsaus) Vispannetje was oké. Mooie stukken vis en een lekkere saus. Alleen jammer dat er geen groentjes werden bijgegeven. Ook de mossels waren in orde. Met nog 2 spuitwaters erbij kwam de rekening op een 65€.
        Er is ook plaats genoeg om te parkeren

Datum van verblijf: augustus 2018
        Beoordeeld op 19 juli 2018 via mobiele applicatie

Accommodatie is bezig aan een verfrissing hopelijk trekken ze dit in de toekomst door naar hun kamers !!!

Prijs 95€ met ontbijt

- Donsdekens in de zomer
        - Geen douchegordijn waar je in een bad moet douchen
        - vochtproblemen, behang komt volledig los van de muur
        - geen airconditioning
        - geen eitje bij het ontbijt , geen vers fruitsap
        - geen handdoekrek

Was voldoende voor onze halve nacht na een feest.
        Vriendelijk personeel en goeie bedden.
        Accommodatie wel aan een toplocatie!

Datum van verblijf: juli 2018
        Beoordeeld op 23 mei 2018

Sommige hotels moeten het gewoon houden bij hotelkamers. De menukaart van het restaurant schept hoge verwachtingen, maar maakt geen enkele waar. Het Spaanse tapasplankje was droog en onzorgvuldig samengesteld, de wijn was te duur, en de service was matig. Vreemd, want we waren de enige aanwezigen..

Datum van verblijf: maart 2018
        Beoordeeld op 31 juli 2017 via mobiele applicatie

Mooie zaak. Leuke kaart in tegenstelling tot veel andere bistrot's die allen hetzelfde serveren.Restaurant hoort toe aan een hotel. Leuke locatie en zeer betaalbaar.
        Prijs / kwaliteit is top.
        Ze hebben een eigen gin en een eigen lekker biertje van het vat. Proberen

Datum van verblijf: juli 2017