“Top”
Beoordeling van Pere et Mere

Pere et Mere
Geclassificeerd als nr. 15 van 46 Restaurants in Diksmuide
31 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Al enkele keren iets gegeten, en nog nooit slecht gevaren. Eten was altijd op en top verzorgd en lekker. Ook de bediening wad elke keer top.

30 oktober 2017 beoordeeld

Heerlijke herfstmenu. Bediening was heel vriendelijk en vlot. Ondanks de werken op de markt was het restaurant vlot bereikbaar.We komen zeker terug.

6 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie zaak die volledig volzet was over de middag.
We werden er vriendelijk onthaald en vlot bediend.
We kozen 2x voor de bouillabaisse als hoofdgerecht, stond bij de specialiteiten van het huis wat op zich nooit echt kan tegenvallen.
Dit bleek achteraf zo'n grote tegenvaller te zijn. Niets proefde dan ook naar een bouillabaisse, die zure room verpeste het gehele gerecht en vis was er amper te vinden en dit mag je toch verwachten voor €27/portie.
Uiteindelijk hebben we dit gemeld, totaal verwonderd over onze opmerking kwam de mevrouw met een potje bouillabaisse en liet ze ons opnieuw proeven van iets wat wel naar bouillabaisse proefde, waarom hadden wij dit niet in ons bord gekregen. Dat van ons was puur water.
We kregen uiteindelijk nog een koffie aangeboden en excuses voor onze slechte ervaring. Helaas moet ik kritisch blijven omdat ik de prijs té hoog vond ivm de kwantiteit/kwaliteit. Dit was een echte ontgoocheling.

21 september 2017 beoordeeld

De echte goede klassiekers vind je terug .Mooi gedresseerd .Ruime portie's verwacht hier géén overdreven versiering met bloempjes en gemarineerde kruiden of speciale uitgestoken vormpjes en dat hoeft ook niet

17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede bediening! Gezellig en stijlvol interieur. Het eten is prijs/kwaliteit top!! En meerwaarde voor diksmuide. Wij komen zeker terug!!

Reizigers die Pere et Mere bekeken, bekeken ook

Diksmuide, West-Vlaanderen

In Pere et Mere geweest? Deel je ervaringen!