“Brasserie PLUS +++ of : restaurant”
Beoordeling van De Tapperij

De Tapperij
Geclassificeerd als nr. 26 van 46 Restaurants in Diksmuide
21 oktober 2017 beoordeeld

Voor een héél betaalbare prijs kan je er in het stijlvolle restaurantgedeelte bijzonder lekker eten. Beperkte, maar uitnodigende spijskaart. Vriendelijke bediening, ook. Mooi gelegen aan de jachthaven van Diksmuide, en met zicht op de IJzertoren. Aanrader! We waren er met een groep van 21 personen, en iedereen was héél tevreden.

8 juli 2017 beoordeeld

Lekker gegeten; toch wat trage bediening.
Eenvoudige kip met frietjes en een tagliatelli met citroengras .
Heel weinig groenten.

Muntthee was gewone groene thee.

7 mei 2017 beoordeeld

Kleine kaart maar de gerechten die wij hebben besteld waren heel lekker. Heel vriendelijke gastvrouw ondanks de drukte in het restaurant. Niets was haar teveel.

9 maart 2017 beoordeeld

We gingen met 9 personen op een doordeweekse avond eten in De Tapperij. De varkenswangetjes, die als suggestie vermeld stonden, waren heel lekker. De bediening van de vrouw des huizes zeer vriendelijk. Het restaurant oogt een beetje passé maar was toch gezellig aangekleed. Ook de andere leden van onze groep waren zeer tevreden met hun gekozen gerecht, op één na, die vond dat het biefstuk niet warm was van binnen, mede doordat de borden niet voorverwarmd waren.

27 december 2016 beoordeeld

Wil je lekker eten voor een zeer betaalbare prijs moet je hier zijn. Hun dagmenu's zijn gevarieerd en uitstekend. Dat samen met een vriendelijke, vlotte bediening maakt de Tapperij een aanrader.

Reizigers die De Tapperij bekeken, bekeken ook

Diksmuide, West-Vlaanderen

In De Tapperij geweest? Deel je ervaringen!