Inclusief ontbijt
Geen aanbetaling vereist
Inclusief ontbijt
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 25 juli 2021

We hadden een heel ruime en nette kamer en badkamer. Bed heel goed,koffie en thee op de kamer.Ligt langs een drukke weg maar op de kamer weinig last van. In de buurt weinig te doen. Restaurant biedt dagschotel aan €11.Ontbijt alles wat nodig is. Heel vriendelijke meneer die het ontbijt verzorgt evenals de dame aan de receptie bij het uitchecken . Het personeel in het restaurant ,in het bijzonder die ene ober die ons totaal negeerde ondanks het niet zo druk was, kan wat vriendelijker zijn

Datum van verblijf: juli 2021
regis horgnies, Propriétaire van Hotel Les 3 Cles, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2021

Beste Annick
Dank u voor uw feedback
Tôt binnenkort!
R.horgnies

Beoordeeld op 17 oktober 2020

Een heel goed hotel met prachtige kamers die tip top in orde zijn.
Een restaurant met een goed aanbod.
Een bar met plaatselijke bieren, enorm goed om eens te proeven.
Bediening was top, en het personeel was heel vriendelijk.
Gewoon top.

Datum van verblijf: oktober 2020
regis horgnies, Propriétaire van Hotel Les 3 Cles, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 oktober 2020

Beste Gilbert

Dank u voor uw message,

Hoogachtend,

R.horgnies
Hotel les 3 cles

Beoordeeld op 11 september 2020

Voor een 4 sterren hotel met bijbehorende prijzen mag je meer verwachten. De kamer welke we hadden was zeer gedateerd en er hing een hele muffe lucht. Personeel was onvriendelijk.

Bed lag daarin tegen wel goed!

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 26 augustus 2020

Zeer kleine kamer, geen warm water en geen druk op het water. Veel lawaai in de kamer naast ons. De klachten hadden totaal geen gehoor aan de receptie. Mij zien ze daar niet meer terug. Een gewaarschuwd man is er 2 waard...

Datum van verblijf: augustus 2020
regis horgnies, Propriétaire van Hotel Les 3 Cles, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2020

Alles werkte !
gaat akkoord dan sarac5674: niet betrouwbaar !

Beoordeeld op 30 juli 2020

vriendelijk personeel. op de kamer was niet aan te merken. Terras was zeer klein kon amper 1 stoel op. is meer geschikt voor zakenlui dan voor toeristen denk ik. Ook de ligging niet sensationeel aan een druk kruispunt;

Datum van verblijf: juli 2020