“Weekend in Durbuy”

Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
16 maart 2020 beoordeeld

Een uitstekend weekend gehad met een echte culinaire hoogstand. Speciale smaken, een schilderij in je bord, over heerlijk. De aangepaste wijnen waren zeer goed en er werd overvloedig geserveerd. Dit alles in een mooi kader met een zee voortreffelijke bediening. Na het tafelen een kort gesprek met de chef Wout Bru aan tafel.

Datum van bezoek: januari 2020

22 februari 2020 beoordeeld

Cera arrangement met overnachting geboekt. Beloofde luxe kamer eerder aan de kleine kant en zonder bad. Wel mooi gerenoveerd en modern. Heel vriendelijk Nederlandstalig onthaal. Bar zeer duur (5,5 € voor verse muntthee of koffie...) . 6 gangen diner die in het arrangement was voor ons teveel en duurde 3,5 uur. Zou eerder 4 gangen nemen. Sommige gerechten waren heel goed en ruim bemeten van truffel. Andere gerechten konden ons minder bekoren. Aangepaste wijnen kosten 45€ per persoon. We hebben zelf een fles (overigens uitstekende) wijn besteld, ook 60 €. Glas Champagne 16 €. Vermits we wel degelijk kunnen vergelijken met andere (sterren) restaurants, vonden wij dit arrangement heel prijzig, zelfs na de korting via Cera. 474 € voor diner en 1 overnachting... daar hadden we toch wel wat spijt van, en dat gebeurt niet zo snel. Spijtig....

8 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was zeer goed. De kwaliteit van het eten matched niet met het kwaliteit van het personeel. De bediening was gehaast, geïrriteerd en niet aandachtig.

3 februari 2020 beoordeeld

Wij namen het gastronomisch menu met aangepaste wijnen en waren aangenaam verrast. Wout Bru maakt soms verrassende keuzes ook naar presentatie van de gerechten toe, maar overtuigt telkens opnieuw. Ook de gekozen wijnen waren een perfecte aanvulling bij de gerechten. De bediening is vlot, vriendelijke en perfect meertalig. Reserveer tijdig!

30 januari 2020 beoordeeld

Heb alleen ervaring met het ontbijt, zeker een aanrader voor een stevige basis voor een dag in de natuur. Heel vriendelijk in een heel mooi kader.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Le Sanglier Des Ardennes bekeken, bekeken ook

Durbuy, Belgisch Luxemburg

In Le Sanglier Des Ardennes geweest? Deel je ervaringen!