“Genieten in een aangenaam kader met heel vriendelijke bediening”
Beoordeling van Le Clos Des Recollets

Le Clos Des Recollets
Reserveren met
Le Clos Des Recollets is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2 van 70 Restaurants in Durbuy
Keukens: Frans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
15 november 2018 beoordeeld

Ondanks een misverstand met de reservatie is alles zeer vriendelijk en correct geregeld. Heel lekker, mooi gepresenteerde borden en perfecte timing. Vriendelijke ontvangst en bediening. Lekkere aangepaste wijnen. Een uitstapje meer dan waard.

Datum van bezoek: oktober 2018

21 oktober 2018 beoordeeld

We stapten hier naar binnen, zeven uur, toen er nog niemand zat. Binnen een uur was het hele restaurant vol. Een gastheer die op en top zijn vak verstaat. Bleef rustig maar gelukkig kwam er wel extra hulp. Hebben het 5 gangen verassingsmenu genomen met ijpassend wijn arrangement wat meer als voortreffelijk was.Het tempo tussen de gangen was precies goed. Tafellinnen maakte de tafels af. Ook het haardvuur bracht extra sfeer. Hier komen we zeker terug.

Datum van bezoek: oktober 2018
23 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten boven de middelmaat. Vriendelijke bediening, maar net niet attent genoeg. Net te duur voor wat men serveert.

Datum van bezoek: september 2018
2 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als we in Durbuy zijn ons vaste restaurant, nog nooit teleurgesteld geweest.
Steeds perfect bereide gerechten, lekker op smaak!
Prijs zeker democratisch, lekkere wijnen.
Dat we er nog lang mogen gaan, keep up the good work!

Datum van bezoek: september 2018
27 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer originele kaart met leuke lunch en diner menu suggesties.
Erg goede lichte vis maaltijd genuttigd met werkelijk perfect gegaarde en aangezette Zeewolf was heerlijk, maar ook het voorafje en de amuse waren met zorg bereid. De chef kwam later ook in eigen persoon even polshoogte nemen, al met gaf dit een zeer warm gevoel en was de waardering wederzijds.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Le Clos Des Recollets bekeken, bekeken ook

Durbuy, Belgisch Luxemburg

In Le Clos Des Recollets geweest? Deel je ervaringen!