“Geweldig restaurant met super bediening.”
Beoordeling van Le Clos Des Recollets

Le Clos Des Recollets
Reserveren met
Le Clos Des Recollets is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2 van 67 Restaurants in Durbuy
Keukens: Frans
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

We stapten hier naar binnen, zeven uur, toen er nog niemand zat. Binnen een uur was het hele restaurant vol. Een gastheer die op en top zijn vak verstaat. Bleef rustig maar gelukkig kwam er wel extra hulp. Hebben het 5 gangen verassingsmenu genomen met ijpassend wijn arrangement wat meer als voortreffelijk was.Het tempo tussen de gangen was precies goed. Tafellinnen maakte de tafels af. Ook het haardvuur bracht extra sfeer. Hier komen we zeker terug.

23 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten boven de middelmaat. Vriendelijke bediening, maar net niet attent genoeg. Net te duur voor wat men serveert.

2 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als we in Durbuy zijn ons vaste restaurant, nog nooit teleurgesteld geweest.
Steeds perfect bereide gerechten, lekker op smaak!
Prijs zeker democratisch, lekkere wijnen.
Dat we er nog lang mogen gaan, keep up the good work!

27 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer originele kaart met leuke lunch en diner menu suggesties.
Erg goede lichte vis maaltijd genuttigd met werkelijk perfect gegaarde en aangezette Zeewolf was heerlijk, maar ook het voorafje en de amuse waren met zorg bereid. De chef kwam later ook in eigen persoon even polshoogte nemen, al met gaf dit een zeer warm gevoel en was de waardering wederzijds.

11 augustus 2018 beoordeeld

Voor een gegrilde aangebrande steak van een vuist groot met wat frieten die 's middags al gebakken waren en een handvol sla betaalden wij 40 €.
Daar wij een buitenverblijf hebben in Durbuy kwamen wij daar regelmatig eten. Het was altijd lekker maar nu gaan ze ons daar niet meet zien !!!!

Reizigers die Le Clos Des Recollets bekeken, bekeken ook

Durbuy, Belgisch Luxemburg

In Le Clos Des Recollets geweest? Deel je ervaringen!