“Lekker”
Beoordeling van Le Clos Des Recollets

Le Clos Des Recollets
Reserveren met
Le Clos Des Recollets is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2 van 67 Restaurants in Durbuy
Keukens: Frans
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
23 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten boven de middelmaat. Vriendelijke bediening, maar net niet attent genoeg. Net te duur voor wat men serveert.

2 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als we in Durbuy zijn ons vaste restaurant, nog nooit teleurgesteld geweest.
Steeds perfect bereide gerechten, lekker op smaak!
Prijs zeker democratisch, lekkere wijnen.
Dat we er nog lang mogen gaan, keep up the good work!

27 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer originele kaart met leuke lunch en diner menu suggesties.
Erg goede lichte vis maaltijd genuttigd met werkelijk perfect gegaarde en aangezette Zeewolf was heerlijk, maar ook het voorafje en de amuse waren met zorg bereid. De chef kwam later ook in eigen persoon even polshoogte nemen, al met gaf dit een zeer warm gevoel en was de waardering wederzijds.

11 augustus 2018 beoordeeld

Voor een gegrilde aangebrande steak van een vuist groot met wat frieten die 's middags al gebakken waren en een handvol sla betaalden wij 40 €.
Daar wij een buitenverblijf hebben in Durbuy kwamen wij daar regelmatig eten. Het was altijd lekker maar nu gaan ze ons daar niet meet zien !!!!

6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Niets op aan te merken, zowel gerechtjes als bediening op niveau, ook voor de (tiener)kids leuk menu ... Zuid-Frankrijk op een uurtje rijden quoi

Reizigers die Le Clos Des Recollets bekeken, bekeken ook

Durbuy, Belgisch Luxemburg

In Le Clos Des Recollets geweest? Deel je ervaringen!