“Ruime keuze aan goede prijs.”
Beoordeling van La Passerelle

La Passerelle
Geclassificeerd als nr. 6 van 67 Restaurants in Durbuy
Keukens: Belgisch, Nederlands
30 september 2018 beoordeeld

Restaurant is zowel voor individuen, kleine als grote groepen een aanrader. Bij mooi weer moet het zeker aangenaam vertoeven zijn op het terras aan de Ourthe.

2 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon lekker eten! Prijs kwaliteit uitstekend , vriendelijke en vlotte bediening. Geen klachten een aanrader! !

13 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden op voorhand een tafel besteld op het terras kort bij de Ourthe. Normaal waren we met 10 maar 1 persoon had afgezegd. We waren vroeger maar geen probleem we werden naar onze tafel geleid. Iets daarna werd ons gevraagd wat we dronken en na ons aperitief werd onze suggesties opgenomen. Normaal met zo een grote groep mag men niet meer dan 4 verschillende voor en hoofdgerechten, maar omdat er nog niet teveel volk was mochten we. Wel na een klein beetje aandringen. Vriendelijke bediening en toffe omgeving. Speelplein voor kinderen, grote parking en kort bij de rivier. Het eten was zeer lekker en een redelijke prijs.

6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prijs kwaliteit onklopbaar, een mooi terras aan de Ourthe. Vriendelijke bediening en steeds lekkere suggesties

2 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee keer gaan lunchen bij La Passarelle. Telkens laat op de middag en geen probleem om bediend te worden. Aangenaam zitten op het terras, zelfs bij +30graden. Uitgebreide kaart en relatief snel bediend. Alles op het bord was meer dan behoorlijk wat betreft kwaliteit en hoeveelheid. Tijdens ons tweede bezoek leken de jobstudenten een beetje ervaring te missen, maar al bij al meer dan tevreden over de ganse lijn. Een aanrader.

Reizigers die La Passerelle bekeken, bekeken ook

Durbuy, Belgisch Luxemburg

In La Passerelle geweest? Deel je ervaringen!