“Super locatie, lekker eten, prijs kwaliteit aan te raden”
Beoordeling van La Passerelle

La Passerelle
Geclassificeerd als nr. 6 van 67 Restaurants in Durbuy
Keukens: Belgisch, Nederlands
30 juli 2018 beoordeeld

uitgebreide kaart, heel mooi kader
erg tof met kinderen
eten van goede kwaliteit, prijs zeer schappelijk
iets minder vlotte bediening; gingen na het eten nog een koffie drinken maar hebben
zeker 20min moeten wachten tot iemand ons kwam bedienen
het was zondag en congé, dus een groot probleem maken we hier niet van
ik raad dit zeker aan

13 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fijne plek is dit!
Wij (zoontje en ik) aten in de tuin, waar een heerlijk terras met parasols is gemaakt. De tuin is ruim met veel groen en ligt meteen aan de Ourthe. Wat verder gelegen op het gras, maar wel in het zicht van het terras, is een speeltoestel en trampoline. Ouders kunnen rustig eten, terwijl de kinderen spelen: ideaal (relaxed, niet zoals in nl, amper lawaai door de ruimte in de tuin!).
Bediening spreekt zowel frans als nederlands. Sfeer/stijl is netjes, moderne bistro. Hippe aankleding.
Van de kaart was het moeilijk kiezen: veel lekkers. Ik koos voor een salade a la maison, een salade met gerookte zalm, aangemaakte zalm(salade) en gerookte forel en deze was zeer rijkgevuld met vis en smaakte heerlijk (17,50). Alle gerechtjes zagen er mooi opgemaakt uit. De garnalenkroketjes waren ook lekker, maar vond ik met 15 euro de 2 in verhouding te prijzig.
Ben je in de buurt (ook zonder kinderen), dan is dit zeker een aanrader!

13 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke gegeten. Vlotte bediening.
Behoorlijke grote porties.
Leuke ligging bij riviertje. Gezellig terras

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren gaan eten in La Passerelle... Fantastisch lekker, vriendelijk, adembenemend mooi terras (naast de rivier, uitzicht op kerk/kasteel, weiden, trampoline, speeltuin). Vandaag wilde we teruggaan. Voor de zekerheid even gebeld en spijtig genoeg volledig volgeboekt om 17u. We besluiten om tegen 16.30u toch te rijden en ons kans te wagen. Er is slechts 1 tafel bezet en we zijn meer dan welkom. Vreemd... tot 18u zit enkel het terras halfvol maar binnen slechts drie tafels. Hoezo volgeboekt? Ik bestel de suggestie zoals gisteren (aangezien dit waanzinnig lekker was) en ik krijg mijn lekkere vis in een extreem zoute roomsaus met drie rauwe stukjes selder in en vier rauwe schijfjes wortel en wat ruw geknipte bieslook. Terwijl dit gisteren een fijne roomsaus was met lekker gekookte groentjes waaronder asperges en zeker geen selder. Zo teleurstellend. Ik zeg dat de saus echt te zout is en dat ik gisteren hetzelfde heb gegeten maar met andere en lekkerdere groenten. Ik krijg een nieuw bord met nieuwe saus en meer groenten (prei, rauwe wortel en meer selder). Ik probeer nog uit te leggen hoe subliem lekker het gisteren was maar op meer dan wat gefronste wenkbrauwen moet ik niet rekenen. Jammer want mijn man heeft hier wel twee keer fantastisch gegeten.

7 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een goed restaurant met een vlotte en vriendelijke bediening. We hebben met z'n allen erg genoten van het eten, zowel van de suggesties als a la carte. Goede wijn.
Rustig terras langs het water en voor de kinderen een ideaal speelgelegenheid buiten.
Wij hebben enkel buiten op het terras gezeten en daar waren honden welkom en rolstoel toegankelijk.

Reizigers die La Passerelle bekeken, bekeken ook

Durbuy, Belgisch Luxemburg

In La Passerelle geweest? Deel je ervaringen!