“La Canette - zomers tafelen ”
Beoordeling van La Canette

La Canette
Geclassificeerd als nr. 8 van 69 Restaurants in Durbuy
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

La Canette is een gezellig familie restaurant met een beperkte kaart. De bediening is zeer vriendelijk en vlot. We waren met twee kindjes, maar er werd ons geen kinderstoel aangeboden. (We hebben er ook niet naar gevraagd) dus geen idee of deze aanwezig is in het restaurant. Het eten zelf is prijs kwaliteit, maar hun drank aanbod is prijzig. Er werd gewerkt met verse producten! Ook is een kindermenu prijzig. We zaten buiten op het terras en hadden veel ruimte. Een hele fijne avond gehad met ons gezin. Bedankt aan het gastvrij personeel.

Datum van bezoek: juli 2020

22 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee keer na elkaar geweest omdat het zo leuk was. Vakantiegevoel gegarandeerd! Goede ligging midden in Durbuy, men heeft echt zijn best gedaan om het terras te integreren in de straat. Authentieke bediening, er zit pit in. De madame heeft alles gezien en geeft het ook direct door aan de jeugd die bedient. De keuze is niet heel uitgebreid maar er is zeker voor ieder wat wils. Lekkere gerechten. Ietsje prijzig maar prijs/ kwaliteit is ok.

Datum van bezoek: juni 2020
3 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

eenvoudige maar heerlijke kaart. hertenstoofpot is zoals ie moet zijn en evenaart de sfeer van het restaurant, stoer, echt op zn ardennens maar ook romantisch. gastheer julien doet uitstekend zn best, zels voor ons hollanders!!

Datum van bezoek: januari 2020
29 december 2019 beoordeeld

opppasen gereserveerd met 6 personen bij aankomst gesloten tel geen antwoord dus maar op zoek naar iets anders spijtige zaak als men met een aantal mensen iets wil gaan eten te mijden

Datum van bezoek: januari 2019
9 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten is lekker. Weinig keuze. Zeer gezellig om te zitten. Vriendelijke bediening. Zeer duur voor wat men krijgt.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die La Canette bekeken, bekeken ook

Durbuy, Belgisch Luxemburg
Durbuy, Belgisch Luxemburg

In La Canette geweest? Deel je ervaringen!