“Toppertje ”

Geclassificeerd als nr. 6 van 70 Restaurants in Durbuy
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Eten: top, als voorgerecht de carpaccio van rode biet!!! bediening: top, sfeer: top en ons hondje was welkom.
Raad iedereen aan hier te gaan eten als je in Durbuy verblijft, Wel telefonisch reserveren.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in een leuk restaurant, vlotte bediening, spraken goed Nederlands, vriendelijk, kortom top!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen hier al jaren en hebben altijd zeer lekker gegeten. Voor ons een van de beste restaurants van Durbuy.
4 dagen voor ons weekend stuurt mijn echtgenote een mailtje voor een reservatie op zaterdagavond. Daar we daar geen respons op krijgen belt ze op vrijdagmorgen nog eens op. We laten een bericht met onze reservatie op het antwoordapparaat.
Weer geen teken van leven. Vrijdagavond bellen we terug en krijgen eindelijk iemand aan de telefoon. Fabienne antwoord ons doodleuk dat alles volzet is en dat ze haar mails niet leest en niet naar het antwoordapparaat luistert.?????????????
Dit is allesbehalve professioneel!
Een goed restaurant is niet alleen lekker koken, maar ook een minimum aan service en respect voor de (trouwe) klant.

4 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dik in orde. Lekker eten, vlotte bediening, vriendelijk personeel, mooi kader. Een aanrader! Dank u wel!

Datum van bezoek: november 2018
4 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Sfeervol interieur met leuke authentieke details. Vlotte, vriendelijke en spontane bediening. Degelijke kaart, lekker eten voor een schappelijke prijs. Aanrader bij een bezoek aan Durbuy.

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die La Canette bekeken, bekeken ook

Durbuy, Belgisch Luxemburg

In La Canette geweest? Deel je ervaringen!