“Knusse huiskamer met een fijne alerte bediening”
Beoordeling van La Canette

La Canette
Geclassificeerd als nr. 5 van 67 Restaurants in Durbuy
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
8 oktober 2018 beoordeeld

Terwijl in Durbuy het aantal te dure restaurants explodeert, is dit restaurant een verademing. Het is een knusse huiskamer met een fijne alerte bediening. De kaart is precies goed en prima van prijs. Jammer dat je alleen telefonisch kunt reserveren.

8 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had net een etentje in wel heel sexy gezelschap ... maar dat nu even ter zijde. Ik koos “ Soupe de scampi au lait de Coco” en die was werkelijk zeer smaakvol en lekker. Maar wat me nog meer opviel van begin tot einde was de spontane vriendelijkheid van de bediening. Zeer aangenaam vertoeven daardoor. Proficiat . Bert Vanderlinden.

30 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Een aanrader, best reserveren.

11 augustus 2018 beoordeeld

In de kleine steegjes van Durbuy dit leuke restaurant gevonden. Bij het binnenkomen hadden we direct een goed gevoel. Zeer vriendelijke begroeting, geen ellenlange kaart maar selectief gekozen gerechten.Als afsluiter nog een lekker degustief gedronken en voldaan terug naar huis. Een aanrader !

6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eerste restaurant in Durbuy die weet wat gluten zijn en in welk gerecht ze zitten. Dat geeft al een goed gevoel.
Allebei een entrecot genomen. Helaas niet medium maar rare. Gelukkig goed vlees dus smaakvol.

Daarna een heel lekker en bijzonder dessert: ijs van verse kaas met abrikozen. Geweldig. Daar hadden we nog wel een bolletje van gelust!

Reizigers die La Canette bekeken, bekeken ook

Durbuy, Belgisch Luxemburg

In La Canette geweest? Deel je ervaringen!