“lekker eten in authenthiek kader”
Beoordeling van La Canette

La Canette
Geclassificeerd als nr. 5 van 67 Restaurants in Durbuy
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
11 augustus 2018 beoordeeld

In de kleine steegjes van Durbuy dit leuke restaurant gevonden. Bij het binnenkomen hadden we direct een goed gevoel. Zeer vriendelijke begroeting, geen ellenlange kaart maar selectief gekozen gerechten.Als afsluiter nog een lekker degustief gedronken en voldaan terug naar huis. Een aanrader !

6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eerste restaurant in Durbuy die weet wat gluten zijn en in welk gerecht ze zitten. Dat geeft al een goed gevoel.
Allebei een entrecot genomen. Helaas niet medium maar rare. Gelukkig goed vlees dus smaakvol.

Daarna een heel lekker en bijzonder dessert: ijs van verse kaas met abrikozen. Geweldig. Daar hadden we nog wel een bolletje van gelust!

2 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten en super vriendelijke bediening . Groot verschil met restaurant ernaast .... doe zo verder !

27 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant, met terras aan de overkant vh idyllische straatje, ligt rustig gelegen. S avonds ziet het er echt top uit. Menu bestaat uit voorgerecht en hoofdgerecht voor 35€ wat echt heel correct is. Zelf koos ik voor "les nems" zijnde een soort v mini-loempias". Daarna genoot ik d gamba-brochette. Mijn echtgenoot als voorgerecht de mini mosseltjes en daarna lamsragout. Alles heel correct. Dit samen met een flesje wijn....perfect night@Durbuy.
Dit is geen gastronomisch restaurant maar je eet hier prijs-kwaliteit zeker correct.
Ober spreekt ook aardig woordje Nederlands dus ook geen taalbarrière issues hier.
Bon appétit!!

9 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is gelegen aan in een leuk straatje. Ga bij mooi weer op het terras zitten en neem de hele avond de tijd om te genieten van goed eten en mooie wijnen. De bediening is ook nog eens erg vriendelijk.

Reizigers die La Canette bekeken, bekeken ook

Durbuy, Belgisch Luxemburg

In La Canette geweest? Deel je ervaringen!