Beoordeeld op 4 juli 2020 via mobiele applicatie

- Leffe van het vat was warm
- mojito had geen ijs, geen citroen/limoen of rietje
- sangria was roos.. Heel waterig van smaak,...
- pannekoeken waren uit een pakje opgewarmd in de microgolf
- prijzen enorm duur

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 1 februari 2020

Het hotel heeft geen lobby, dus is alleen kamer. Buurhotel voor ontbijt ,is lekker ontbijt,maar om21 u moet je buiten. Horeca inde buurt sluit ook om 21 u. Nergens welkom voor een koffie met ons 3, om een gezelschapspel te spelen. 21 u lijkt dus maar bedtijd. Parkeren is duur betalen voor enkele plaatsen die bezet zijn.
Geen Durbuis meer voor ons...

Kamertip: Kies ergens anders
Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 6 november 2019

Vernieuwde kamers , mooi gerenoveerd .Hondvriendelijk want wij hadden 2 honden mee.
Restaurant kan beter , ontbijt is gewoon lekker.
Ideale liggen in het centrum van Durbuy ,mogelijkheid tot zwemmen in hotel Eau de roche

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 7 juli 2019

Wij waren geen hotel gasten maar nietegenstaande weinig volk toch gekozen voor het resto van dit hotel. Goede kaart met keuze mogelijkheden voor elke smaak.
Snelle correcte bediening. Grote verse forel, steak juist gebakken en grote tongfilets.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 21 april 2019 via mobiele applicatie

Erg onvriendelijk en zeer lang wachten op eten. De eigenares doet haar werk tegen haar zin. Na 2x vragen achter de bestelling bleek opeens dat deze gewoon ook vergeten was.
Genoeg andere keuze in de buurt, dus sla gerust deze over.

Datum van verblijf: april 2019