Volledig restitueerbaar voor zo 25 feb.
Geen aanbetaling vereist
Priceline
Volledig restitueerbaar voor za 24 feb.
Beoordeeld op 28 augustus 2023

Vreselijk. het begint al met de ligging, de afstand naar het centrum is zeker voor personen die slecht ter been zijn zeer moeilijk te bereiken. Het hotel ligt vrij hoog. De kamer rook muf naar rook en ook naar schimmel. Het bleek dat de tegels in de douche los zaten. Het plafond was geheel beschimmeld van de douche. De airco lekte. Totaal was de kamer slecht schoongemaakt. Het zwembad was glad waardoor een val. In de ochtend geen warm water. Uiteindelijk nieuwe kamer. Ook hier weer e.e.a. aan de hand. Kitranden van de douche zaten los. De buitendeur klemde. Er was bijna geen druk tijdens het douchen. Slecht schoongemaakt. Lawaai in de late avond van de drukte rond het zwembad. Erg warm in de ontbijtzaal. Eén pluspunt, het ontbijt was super, ook degene die het ontbijt verzorgde. Totale conclusie veel achterstallig onderhoud, veel te hoge prijs voor de accommodatie. Zeker geen 4 sterren waard.

Kamertip: niet doen
Datum van verblijf: augustus 2023
Alexandre Willems, Propriétaire van Tropical Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2023

Beste, spijtig dat u deze opmerkingen niet ter plaatse maakte. De afstand stond het centrulm is geen verassing want is gemakkelijkop te zoeken en staat vermeld. Het hotel ligt op nog geen 1,5km van Durbuy centrum. Onze kamers worden dagelijks schoongemaakt en nog eens extra gecontroleerd voor aankomst van de gasten. Lawaai aan het zwembad ... het zwembad is gesloten om 19u. Met vriendelijkje groeten.

Beoordeeld op 22 augustus 2023

Zoekt u een hotel in durbuy? Bekijk dan zeker eerst de hotels in centrum u zult veel beter af zijn zowel prijs als kwalititeit!

Nooit meer! Dit was echt geen leuke ervaring en zeker voor de prijs wat het gekost heeft per avond!

- Kamers waren echt vuil en verouderd
- vuil vlekken op de dons en overtrekken
- insecten in de kamer
- bij onze kamer buiten hadden we last van europese horenaars dus buiten zitten savonds was geen optie
- het zwembad is verouderd en echt vuil
- het eten was niet oke

Daarboven op was de eigenaar echt arogante zak die zich van niets iets aantrekt!

NOOIT MEER!

Kamertip: Zoek een ander hotel! Durbuy centrum is veel aangenamer om te zitten voor mss 30 euro meer per avond ma dan is het je geld ook waard
Datum van verblijf: augustus 2023
Alexandre Willems, Propriétaire van Tropical Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2023

Beste,

Beste, Ten eerste de wespen kunnen wij niet voorzien dat zij onder een binnendak een nest gaan maken. U heeft dit gesignaleerd de volgende ochtend en wij hebben onmiddellijk het nodige gedaan om het nest te neutraliseren. Twee uur later was alles weer in orde en kon u terug buiten zitten. De kamers waren in orde. U heeft waarschijnlijk de insecten gedood en het vuil hiervan op het beddegoed uitgesmeerd ipv ons dit onmiddellijk te melden (de receptie is altijd beschikbaar). Verder meldde u bloed op de lakens maar dit was vers bloed (waarschijnlijk ook van de insecten) als het oud bloed was geweest was dit niet rood geweest. Het eten kan u niet over spreken want u heeft niets bij ons verbruikt. De eigenaar doet er alles aan om het iedereen naar zijn zin te maken maar dit is niet mogelijk als u niet voor rede vatbaar bent. Met vriendelijke groeten.

Beoordeeld op 18 juni 2023

Buiten uitzicht , verwaarloosd, is aan een opknapbeurt toe , zowel grasplein,vijver,speelplein.
Restaurant donker en warm. Spijtig dat er geen buitenterras is of deuren of vensters die open kunnen bij mooi weer.
Juist keuzemenu ( 2 soorten ) gekregen. Op de website staat er nochthans een menukaart.
Ontbijt goed en lekker.
Zwembad niet gezellig, wel " biologisch " maar met vuile randen.
Kamer goed , maar ook geen buitenvenster.
Geen 4 sterren waard.

Kamertip: De foto's op hun website zijn al oude foto's , toen alles nog recent was. Nu een beetje verwaarloosd
Datum van verblijf: juni 2023
  • Reistype: Reisde alleen
Alexandre Willems, Propriétaire van Tropical Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juni 2023

Beste, het nodige onderhoud wordt dagelijks en gans het jaar door uitgevoerd. Wat betreft het restaurant is er inderdaad een dagmenu met meerdere alternatieven. Op simpel verzoek kan u echter alle gewenste aanpassingen bekomen. De receptie

Beoordeeld op 16 juni 2023

goede ontvangst, de kamers waren proper en fijn ingericht. het ontbijt was in buffetvorm en goed uitgebreid voor spek en ei wel bijbetalen. Het diner werd aan tafel opgediend en was zeer lekker. Het zwembad was binnen, zeer warm een natuurzwembad. goed hotel ook voor kinderen.

Kamertip: Het hotel ligt buiten het centrum van durbuy 10 min wandelen en 5 min met fiets of ander vervoer
Datum van verblijf: juni 2023
  • Reistype: Reisde voor zaken

Wij danken U voor de appreciatie van onze diensten en faciliteiten. De receptie

Beoordeeld op 6 juni 2023

Goed hotel met subtropisch zwembad, uitstekende keuken.
Kamers niet te groot, maar genoeg voor 1 koppel.
Kamers rond het zwembad, met terras aan het zwembad, auto geparkeerd onder afdak, net voor de deur van de kamer.
Badjas en slippers ter beschiking.
Mogelijkheden om koffie of thee te zetten.
Top ervaring, gaan zeker terug in oktober, gaan trachten terug kamer 1 te nemen (indien we de keuze kunnen maken)
Mooie wandelingen te doen aldaar.
Ter info: Durby zeeeeer druk, parking is bijna mission impossible.

Datum van verblijf: mei 2023
Alexandre Willems, Propriétaire van Tropical Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juni 2023

Wij danken u voor uw appreciatie. Tropical Hotel Team