Volledig restitueerbaar voor za 9 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Volledig restitueerbaar voor zo 10 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 19 september 2021 via mobiele applicatie

We waren er voor twee nachten, en we waren best tevreden op een paar kleine details na, probleem met loshangende gordijnen , moeilijk te regelen douchekraan (oppassen voor verbranden) en bij ontbijt ontbrak er 1 mes en boter.
Wij zeuren niet… we waren tevreden want goede bedden en netjes dat is toch het voornaamste !!!
De eigenaars deden hun best en waren behulpzaam.

Kamertip: Niks speciaal te melden !!
Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 12 juli 2021

We kregen een heel kleine kamer naast het tennisterrein. De kamer was vuil en de vorige ‘gasten’ (grote familie vliegen) waren nog aanwezig. De eigenaars proberen je te overtuigen om bij hen te eten. Ze zeggen steeds dat hun keuken top is. Ze koken met de allerbeste producten en ergens anders betaal je zogezegd dubbel zoveel. Geloof dit niet. We zijn 1 keer blijven eten en het was maar heel gewoon. Aangezien we er met ons dochtertje van 3 jaar waren, had ik op voorhand gevraagd om tegen 19u een spaghetti klaar te maken. Met hun grote mond beloofden ze dat dit geen probleem was. Maar wanneer was het eten klaar? Om 19u45! En ik ben met honger vertrokken. Het was precies een kinderspaghetti. Samengevat: veel woorden maar geen daden! We hebben echt spijt dat we voor dit hotel hebben gekozen.

Datum van verblijf: juli 2021
Alexandre Willems, Propriétaire van Tropical Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2021

Beste,

Onze kamers worden grondig gekuist en gecheckt voor aankomst van de gasten. Had U iets te melden diende U dit onmiddellijk ter plaatse te doen. Ons gastronomisch restaurant serveert hoogstaande kwaliteitsproducten, vers en huisgemaakte bereidingen. U bestelde 2 pasta's die U werden geserveerd in meer dan normale portie. WIj maken U nog even opmerkzaam op het feit dat U dochterje (waarvoor U niet wenste bij te betalen) gratis heeft gelogeerd alsook ontbeten. Gelieve dus alles in perspectief te bekijken alvorens ongepaste en niet ter zaken doende opmerkingen te maken. Met vriendelijke groeten. De receptie

Beoordeeld op 5 juni 2021

We boekten deze reis omdat onze vliegreis niet doorging. We kozen voor het half-pension en dat was een goede keuze! Heel vriendelijk onthaal (van de echtgenote van de chef). Maar nadien waren we ontgoocheld in de kamer: geen venster (tenzij we de deur van de badkamer en het toilet open deden). Geen kast mét deur.
Het eten van de chef was héél lekker en gevarieerd. Maar hijzelf is een norse man. Als je aan het zwembad ligt, waan je je in de tropen! Over de netheid van het hotel in het algemeen hebben we geen klagen. Net zoals van het personeel (behalve de chef).
Verder is het een gemak dat er gratis parking is en dat er koffie- en theefaciliteiten zijn Het hotel is op ruime wandelafstand van het mooie Durbuy.

Kamertip: Wij hadden een kamer die rechtstreeks op het zwembad uitgaf. (Misschien is dit extra te betalen?)
Datum van verblijf: mei 2021

Beste, wij namen nota van uw bericht. Hartelijk dank voor uw appreciatie. Inderdaad de kast werd recentelijk vernieuw en er werd geopteerd voor een hangkast met legplanken handiger in gebruik. Met vriendelijke groeten.

Beoordeeld op 26 augustus 2020 via mobiele applicatie

Hotel is eerder een motel. Zeer lichte muren, niet geluidsdicht. Geen douche. Wc-bril ligt los en muur van toilet is vies. Gordijnen hangen half los.
Goed ontbijt, maat eetzaal mist stijl en gezelligheid.
Menu's bevatten bijna uitsluitend gerechten met béarnaisesaus.
Sauna is oké.
Bar sluit al om 22u.
Zeker geen 4 sterren waard!

Datum van verblijf: augustus 2020
Alexandre Willems, Propriétaire van Tropical Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2020

Beste, al onze kamers type 2 werden recentelijk uitgerust met een nieuwe badkamer met inloopdouche. Had U opmerkingen had U deze even ter plaatse kunnen maken en hadden wij deze onmiddellijk verholpen. Onze menu's wisselen dagelijks en enkel onze entrecote wordt met bearnaise saus geserveerd?
Met vriendelijke groeten. De receptie

Beoordeeld op 13 januari 2020

Zeer gedateerd hotel. Kamer die wij kregen was oud en karakterloos. De douche is zo klein dat je nauwelijks kan bewegen. Eigenaar wasniet vriendelijk en het zwembad had geen succes. Ontbijt was behoorlijk goed maar daar stopt het.

Datum van verblijf: februari 2019
Alexandre W, Propriétaire van Tropical Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 januari 2020

Beste, alle kamers werden recentelijk vernieuwd en uitgerust met airco, minibar/frigo en gratis koffie en theeset. Verder beschikken al onze kamers al over badkamer en aparte WC, TV, telefoon, haardroger, badjassen en slippers,.. Indien het concept U niet beviel had U dit gewoon kunnen melden of het hotel verlaten. Het zwembad is onze trekpleister dus U bent volledig naast de kwestie. Qua vriendelijkheid staat het hotel zeer hoog aangeschreven op diverse sites???Spijtig dat U ter plaatse uw opmerkingen niet durfde te maken.