Gratis annuleren tot 09/06/22
Expedia.comUS$ 91
TravelocityUS$ 91
Orbitz.comUS$ 91
Beoordeeld op 21 oktober 2020

Eten is zeer lekker. Kamer proper Bubbelbad. Sauna. Zwembad dat heel koud was voor vrouwen. Haman werkte niet.
Geen massage of pedicure
Geen pick up aan station
Kamer handdoeken of vuilbak niet ververst of leeg gemaakt.

Datum van verblijf: oktober 2020
Goran Van Dieren, Directeur général van Azur En Ardenne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 oktober 2020

Beste ,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring , wij zijn zeer tevreden dat u genoten heeft van ons restaurant ,

het zwembad - bubbelbad hebben temperaturen tussen de 30° en 35° en sauna 80° , op onze site staat niet aangegeven dat wij massage of pedicuire aanbieden , enkel ter informatie dat er een hydro massage aanwezig is .

Wat de handdoeken betreft, hebben de gasten zowel grote als kleine handdoeken in hun kamer die ze ook kunnen gebruiken om naar het wellnesscentrum te gaan. Op verzoek zoals vermeld op het document dat u bij aankomst wordt overhandigd staat dat u bij de receptie altijd verse handdoeken kan verkrijgen , alsook kon op aanvraag de kamer gekuist worden .

Wij danken u nogmaals voor uw tijd en delen u mee dat alle bovenstaande punten verder zullen worden gecontroleerd en versterkt. waar nodig,

Beoordeeld op 17 oktober 2020

Mooi ingericht hotel. Vriendelijk personeel.
Afstand tot Durbuy is prima.
In het restaurant is het minder als1 1 /2m afstand tussen de tafels.Onduidelijk met half pension. QR code om het diner à la carte te bestellen.Met wijn 2 of 3 gangen. Bij vertrek wel aan de receptionist vermeld dat het misschien een tip is om dat bij het inchecken al uit te leggen, dat scheelt tijd en verwarring. Sauna zonder reserving is erg klein voor zo een groot hotel.Er staat te lezen dat alleen mensen van eenzelfde hotelkamer de sauna tegelijk mochten betreden, echter dat werd niet nageleefd. Ik had het ook te laat gelezen aangezien dat op de toegangsdeur staat en je dan recht in de sauna kijkt. Beter had het duidelijk ernaast gehangen.Bubbelbad teveel mensen, zonder afstand , zonder mondkapje natuurlijk.En veel lawaai.Misschien beter op reservatie boeken.
Wij hadden een gedeelte van een familiekamer.Helemaal in orde.Keurig verzorgd.
Prijs/kwaliteit in orde.

Beste ,

Wij danken u voor uw review.

Door de covid mogen wij helaas geen menu kaart meer geven aan de klanten vandaar dat wij werken met QR codes, En u stelt zelf uw 3 gangen menu samen .

Wij zijn de eersten die spijt hebben van het gebrek aan respect voor de rust en stilte in onze wellness-ruimte.... Helaas is het niet eenvoudig om telkens in te grijpen... , in de wellness zijn de mondkapjes niet verplicht .
Wij danken u nogmaals voor uw tijd en delen u mee dat alle bovenstaande punten verder zullen worden gecontroleerd en versterkt.waar nodig is . We hopen echter dat u een goede herinnering aan ons etablissement zult bewaren!

Beoordeeld op 15 oktober 2020

We hebben half oktober 2020 hier 3 nachten verbleven en uitgebreid genoten van al het lekkers dat het wildseizoen biedt, aangeboden via o.a. diverse promotiepakketten.
Op geen enkele moment en met geen enkel gerecht werden we teleurgesteld, integendeel. Fijne keuken, fijn kader en dito bediening.
Zowel in het restaurant als in de rest van het hotel is zeer veel aandacht besteed aan de Covid-19 voorzorgsmaatregelen en het respecteren ervan.
De kamer, het bed, badkamer en bergruimte was in orde. Wel zou een extra kapstok om handdoeken in de badkamer op te hangen welkom zijn.
De wellness met jacuzzi en zwembad (hammam niet beschikbaar door Corona) was in orde, het water van het ruime zwembad (6x10) proper en voldoende warm. Minpunt was enige algenaanzetting in het zwembad in de rand juist onder de boordstenen.
Al bij al een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding en zeker een optie om er nog eens te verblijven.

Beste,

Hartelijk dank voor uw opmerking! We kijken er naar uit om u weer te verwelkomen!

Beoordeeld op 13 oktober 2020 via mobiele applicatie

De wellness was beneden peil zwembad en jacuzzi koud ,haman was kapot el sollaruim was niet te vinden en ze scheepte ons vlug af aan de receptie als we het zeiden en groot was onze verbazing dat er een vogel op het ontbijt buffet zat en ontbijt buffet met koorden afgespannen, je kon nog niet deftig kiezen en er lag nog stukjes kurk op mijn kamer van de vorige en vuile handdoeken en je kon niet eten met 4 personen maar wel met 2 personen en we werden ook weer afgescheept en ze gebruiken voor alles de COVID maatregelen

Datum van verblijf: oktober 2020
Goran Van Dieren, Directeur général van Azur En Ardenne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 oktober 2020

Beste,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw opmerkingen na uw verblijf bij ons achter te laten ,

In het belang van ons allen leven wij de maatregelingen voor de covid 19 strikt na, wij spelen niet met de gezondheid van onze medewerkers en nog minder met die van ons gasten ! We betreuren ten zeertse dat u dit heeft gewaardeerd. Indien u met 4 personen verbleef in het hotel , hadden wij u zeker een tafetje gereserveerd in ons restaurant voor 4 personen .

De temperaturen van de jacuzzi en het zwembad worden s'morgens en s'avonds altijd gemeten, voor het zwembad is de temperatuur tussen de 30° en 32° en de jacuzzi tussen de 34° en de 36° , wat voor de meerderheid van onze spa gebruikers het aangenaamst is .

Wij excuseren ons dat de Hammam buitengebruik was . En wij hadden u graag verder geholpen met propere handdoekken aan de receptie .

Een zonnebank hebben wij helaas al lang niet meer , deze is vervangen door Een hydromassage dat werkt met waterdruk en
pulserings frequentie. Deze zijn handmatig in te stellen waardoor voor iedereen zijn gewenste stand mogelijk is. De massage kunt u
beleven zonder u om te kleden of nat te worden! Een flinterdun en waterdicht doek scheidt uw lichaam en de waterjets zodat u helemaal droog blijft.

Beoordeeld op 1 oktober 2020

Een leuk hotel met een prachtige Wellness : sauna, jacuzzi en zwembad. De hamman was niet toegankelijk wegens Covid. Dit hotel deed er alles aan om het Covid-vrij te houden. Lekkere maaltijden met een sympathieke bediening !

Datum van verblijf: september 2020
Goran Van Dieren, Directeur général van Azur En Ardenne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 oktober 2020

Beste ,

Bedankt voor deze uitstekende rating, wij zijn blij dat u heeft genoten van uw verblijf bij Azur En Ardenne

met vriendelijke groeten en hopen tot en volgende keer