Beoordeeld op 8 april 2015

We hebben geweldig genoten van de sfeervolle kerstdagen. Rustig gelegen hotel met een prachtige wellness en zwembad. Mooie moderne kamer, als gezin hadden een duplex-kamer. Goede wifi. Vriendelijk personeel. Half pension formule met uitstekend lekker eten in een aangenaam kader. Verzorgd, lekker ontbijtbuffet... Kortom een zeer mooi hotel in een fijne omgeving, zeker een aanrader!

Datum van verblijf: december 2014
Beoordeeld op 1 april 2015

prima en mooi huisje vriendelijk ontvangen aan de receptie en perfecte service.
Enig minpuntje is het weinig aantal lockers om je spullen op te bergen als je naar de wellness of zwembad gaat.
Maar dit is zeker voor herhaling vatbaar dit in alle seizoenen.

Datum van verblijf: maart 2015
Beoordeeld op 12 maart 2015

Wij hadden een super verblijf in dit hotel! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, fijne wellness, mooie en propere kamer/badkamer! Super omgeving!
Grootste deel van het personeel doet echt moeite om Nederlands te praten, wat niet zo vanzelfsprekend is maar wel heel leuk voor ons als gasten!
Het eten was er ook zeer lekker, met een leuke en vlotte bediening. Zowel tijdens het ontbijt als het avondeten. Toch ook wel een uitgebreide kaart!
Zeker voor herhaling vatbaar en een dikke aanrader!

Wel 2 kleine puntjes waar misschien nog aan kan gewerkt worden: De douche ging niet zo heel goed en de muziek die men 's morgens al speelde buiten was echt te luid en te vroeg. Maar dit is zeker geen reden om niet nog eens terug te komen!

Datum van verblijf: maart 2015
Beoordeeld op 3 maart 2015

Mooi ingericht nieuw hotel in het hartje van de ardennen. Het eerste wat me opviel was de vriendelijkheid van het personeel. Geen standaard, maar oprecht gemeende verwelkoming. De kamers zijn ruim met een mooi ingerichte badkamer. Wij wilden een weekendje zonder kinderen genieten van lekker eten, rust en wellness. Dit laatste was een beetje een probleem. De wellness faciliteiten zijn meer dan in orde, maar echter overbevolkt. Niet genoeg rustplekken en lawaai van spelende kinderen. Je moet je beurt afwachten om in de jacuzzi te kunnen , mede omdat hier ook kinderen aan het spelen zijn. Misschien op te lossen door vaste uren voor volwassen te bepalen zoals in meer hotels wordt gedaan.
Wij hadden half pension geboekt, het avond eten was ok. Niet bijzonder maar ook niet slecht. De wijnkaart was heel uitgebreid. Wij kiezen altijd voor nieuwe wereld wijnen, er stonden hiervan een 5 tal wijnen op de kaart. Jammergenoeg waren al deze wijnen op en moesten we kiezen uit de franse wijnen. Tip om toch zeker te zorgen dat wat op de kaart staat ook aanwezig is.
Het ontbijt was goed, alles was aanwezig. Verse broodjes, fruit, yoghurt, ...
Wat ons betreft zou het uitchecken op zondag iets later mogen. Vooral als je een weekendje weg bent hou ik ervan om rustig aan te doen. Nu was het een beetje race tegen de tijd om te gaan ontbijten, uitchecken en eventueel nog wat te zwemmen en misschien ook wat uit te slapen na een drukke week.
De prijzen van de bar zijn marktcomform.
Conclusie : aangenaam verblijf in een mooi nieuw hotel met een paar te verwaarlozen minpuntjes. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: februari 2015
Beoordeeld op 22 februari 2015 via mobiele applicatie

Mooie kamers.
Goed gelegen.
Goede, gastronomische keuken.
Goede wellness faciliteiten alleen jammer van het feit dat er veel te veel kinderen in de wellness waren, ontspannen met al dat lawaai was wat moeilijker.
Al bij al een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: februari 2015