Danny D
Leuven, België

Mooi arrangement... met vermijdbaar issue in La Bru'sserie

Beoordeling van Hotel Sanglier
4,0 van 5 bollen21 mrt 2024 beoordeeld
Met vrienden een fijn arrangement geboekt inclusief sharing menu bij La Bru'sserie. Alles begon goed, uitstekende ontvangst, mooie zij het sobere kamer vergeleken met andere tophotels. Supervriendelijk personeel. Na een flinke wandeling en opgefrist naar het restaurant. Bij reservatie was de glutenintolerantie van mijn echtgenote duidelijk aangegeven, 's ochtends herhaald bij inchecken en nog eens bevestigd bij het opnemen van de menukeuze. Gerechten werden aangepast zodat onze vrienden 'gewoon' konden eten en wij 2 deelden de glutenvrije gerechten, top! Na een uurtje genieten van het heerlijke menu bleek duidelijk dat er toch een fout moest gebeurd zijn, de symptomen waren overduidelijk. Het personeel toonde zich erg begaan, en het hotel deed een mooie geste door het gedeelte van mijn vrouw van de rekening te schrappen. De volgende morgen was ze gelukkig beter. Het ontbijt was super, ook voor haar was alles perfect verzorgd . Hoe het ook gebeurde, het zou niet mogen in zo een top-zaak en houdt echt wel gezondheidsrisico's in. Het zorgde ervoor dat we toch - flauwe woordspeling - op onze honger bleven zitten , met deze schaduw over wat een perfecte ervaring had kunnen zijn.
Datum van verblijf: maart 2024
Reistype: Bezocht met een partner
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Salon
    2.3 km van Hotel Sanglier
    La piscine
    3.0 km van Hotel Sanglier
    Gratis parkeren
    uitzicht op de terras vanuit de ontbijtruimte
    0.0 km van Hotel Sanglier
    Luxe ontbijt
    • Vio.com
    3.1 km van Hotel Sanglier
    Gratis parkeren
    Les Chambres du Vivier à Durbuy, Ardenne.
Façade des chambres Pierre, Terre et Bois
    9.0 km van Hotel Sanglier
    Meer hotels in Durbuy bekijken
    Beoordeeld op 18 februari 2024

Weer sublieme ervaring!!
    Proficiat aan heel het team!!
    Zo vriendelijk personeel en zo lekker
    The place to be
    Comfortabele bedden
    Super ontbijt
    Fantastische gastronomie zowel brusserie maar vooral le grand verre
    Wat een fantastisch team die zo op elkaar zijn afgesteld

Beoordeeld op 12 februari 2024

Voor een 5 sterrenhotel was de kamer al niet correct volgens boeking. Een premium ipv een deluxe kamer die we vroegen. Een badkamer zeer klein, net onder het dak, onvoldoende hoofdruimte met een zichtbaar boorgat met plug in (slordig). Een bed onder het dak waar ikzelf niet kon in rechtzetten. Een bijzettafeltje met vuile glaskringen op. We zaten in het oude gedeelte van het hotel waar veel verdoezeld is met donkere kleuren. Ook moesten we met de trap van het 2de naar het derde verdiep. Met een persoon die mindervalide is niet fijn. Op de avond hadden we een tafel gereserveerd in Le Grand Verre ook dit was een tegenvaller. We konden duidelijk merken dat de chef Wout Bru er zelf niet was. Vuile voet van het champagneglas, Een haar op tafel bij aankomst, een ontbrekend bestek bij het opdienen van een gerecht, we zaten niet in het restaurant maar op het terras met verwarmde kachels boven je hoofd. Veel te warm met momenten. Geen bankje voor de handtas van mijn vrouw terwijl dit aan andere tafels wel het geval was. Sommige koude gerechten stonden meer dan 5 minuten op een doorgeefkast klaar voor geserveerd te worden. Zeer slordige dorre grassen in de bloembakken. Verder allemaal grote plastieken bomen voor het een beetje op te frissen. Sportieve auto's met veel lawaai allemaal niet fijn voor een avond dat een beleving diende te worden. Ook in het bord ontbrak de handtekening van de meester. Ook 1 wijn werd niet voorgesteld bij het gerecht, we wisten niet we dronken. Door verscheidene garçons bediend in het frans alsook in het nederlands. Een tafel van vier werd ook nooit tegelijker bediend met het juiste aantal garçons. Het menu was daags voordien aangepast we hadden ons verheugd op dit menu. Eveneens staan er spelfouten bij de publicatie van het menu wat niet professioneel oogt. Een duur weekend dat onze verwachtingen niet heeft ingevuld.

Beoordeeld op 5 februari 2024

Zeer netjes, heel vriendelijk personeel. Heel lekker gegeten, wij komen zeker terug. Goede bedden, zalig verblijf om nooit te vergeten. Zeer rustig, hier kom je volledig ontspannen naar buiten. Wel jammer dat tijdens ons verblijf le grand verre gesloten was.

Beoordeeld op 29 januari 2024

Oudejaarsarrangement was weerom top !
    Overal vriendelijke bediening.
    De decoratie in de ontbijtzaal is pover ook niet zo gezellig vind ik ...
    Vooral dineetje bij Le grand verre was heel goed met steeds een vriendelijk babbeltje met wourt bru !
    De buitenbar is super mede dankzij Jos de super bekwame altijd vriendelijke bediening !!
    We komen zeker terug !

Datum van verblijf: december 2023
    Beoordeeld op 21 januari 2024

Top weekend met top mensen en met een top sommelier Gianluca Di Taranto alles was excellent, de Chef Bru maakt mooie gerechten , mocht voor mij iets kleinere gerechten zijn . Ontbijt was er voldoende en alles werd tijdig aangevuld. Top service

Datum van verblijf: januari 2024
    • Reistype: Reisde voor zaken