Priceline
Beoordeeld op 5 november 2023

Stijlvolle en goed uitgeruste kamer, heerlijke badproducten, verfijnd diner in de Brusserie, goed geëquipeerd voor elektrische wagen, efficiënte checkin, vriendelijke staf, een aanrader voor zakelijke afspraken, bij vertrek wel even op auto moeten wachten

Datum van verblijf: november 2023
  • Reistype: Reisde voor zaken
Phaedra De Guchteneire, Guest Services / Front Office van Hotel Sanglier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 november 2023

Beste,
Hartelijk dank voor uw leuke reactie.
Wat een genot om u te lezen!
Wij hopen u spoedig weer te mogen verwelkomen,
Hoogachtend,

Team Sanglier.

Beoordeeld op 4 november 2023

Jammer dat je bij de afrekening geen gedetailleerd uittreksel krijgt met een overzicht op van de verschillende uitgaven gedurende het verblijf.
Het verblijf was opnieuw zoals we het gewoon waren.
Met dank

Kamertip: Jammer dat je bij de afrekening geen gedetailleerd uittreksel krijgt met een overzicht op van de verschillende uitgaven
Datum van verblijf: oktober 2023
Eli Backeljau, Eigenaar van Hotel Sanglier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 november 2023

Beste,

Wij danken u voor uw reactie.
Normaal wordt dit telkens gepresenteerd bij het afrekenen zodat u dit kan nakijken.
Als dit niet gebeurd is, kunnen wij dit nog per mail achteraf opsturen.

Bedankt voor uw reactie, we zullen dit doorgeven aan onze teams.

Wij kijken alvast uit naar uw volgende bezoek!

Beoordeeld op 3 november 2023 via mobiele applicatie

Honden in hotel NOT DONE
ALLERGIE VAN HONDEN en katten ..
Kamer was reuk van honden
Anders 10/10 voor personeel en restaurant
Neem pillen voor allergie maar toch veel last van gehad .
Vind in zo'n hotel dat dit niet zou toegelaten mogen worden

Datum van verblijf: november 2023

Beste Gasten,

Dank U wel voor uw feedback.

Dat is heel belangrijk voor mij en de team. Jullie opmerkingen zullen we met de managers delen.

Namens ons volledige personeel willen we u bedanken voor uw bezoek en we hopen u nogmaals terug te zien wanneer u weer in de buurt bent!

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 1 november 2023

De foto van de Superior kamer stemt niet altijd overeen met de werkelijkheid, ons raam was kleiner dan een vierkante meter,resultaat,donkere kamer.
Het diner in la Brusserie was lekker,de bediening minder.
De volledige domper op ons verblijf was de dag na thuiskomst een mail waarin ons gezegd werd dat we onze rekening in het restaurant niet betaald hadden, terwijl alles netjes was afgerekend.

Geachte Gast,

Bedankt dat u voor Le Sanglier in Durbuy hebt gekozen en dat u de tijd hebt genomen om deze opmerking te schrijven.
Dit zullen we met onze teams delen om onze service voortdurend te verbeteren.
Het spijt ons dat U met deze situatie te maken heeft gehad en we hopen U van harte snel weer te zien.

Beoordeeld op 16 oktober 2023 via mobiele applicatie

Geweldig hotel in pittoresk dorpje. Van alle gemakken voorzien en top restaurants. Heerlijk Wagyu vlees wordt er geserveerd en het personeel in het restaurant is zeer attent Echt een aanrader. Zeer proffesionele medewerkers. Ontbijt zeer uitgebreid en in gezellige ruimte.

Datum van verblijf: oktober 2023
Phaedra De Guchteneire, Service clients/Réception van Hotel Sanglier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 oktober 2023

Beste,

Hartelijk bedankt voor Uw feedback.

Ik ben blij te lezen dat u ons hotel goed heeft gevonden. Ik zal uw complimenten met het team delen.

Tot volgende keer voor een andere nachtje.

Met vriendelijke groeten,

Team Sanglier.