3 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 360
Hotels.comUS$ 360
TravelocityUS$ 360
PricelineUS$ 359
Trip.comUS$ 358
FindHotelUS$ 359
Beoordeeld op 12 juni 2022 via mobiele applicatie

Mooi vernieuwde kamers met een zalige douche en leuke warme inrichting. Je zit in centrum durbuy kunt ondergronds van ene kant naar andere verplaatsen om ontbijten, eten een 1 van de resto’s . Prijs tja , duur maar zeker zijn geld waard want alles is net , iets beter dan elders .

Kamertip: Boek rechstreeks op de site altijd 20% goedkoper en je vind erleuke pakketten
Datum van verblijf: juni 2022
Gaelle Mazy, Service clients/Réception van Hotel Sanglier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juni 2022

Beste,

Bedankt voor uw vriendelijke recensie.

Wij zijn verheugd dat uw verblijf aan uw verwachtingen voldeed en wij kijken ernaar uit u bij een volgende gelegenheid weer te mogen begroeten.

Beoordeeld op 13 mei 2022

Al vele malen boekten we een kamer of de wellness suite. Heel mooie kamer maar de diensten zijn absoluut niet navenant een 5-sterren hotel. Met prijzen voor de grote kamers tussen de 485€ per nacht en 1.028€ zonder ontbijt, mag je onder andere airconditioning verwachten. Zeker als er zich in de kamer een sauna, bubbelbad en een Turks stoombad bevinden. Schuilen achter de waterschade hoort na talrijke maanden niet!

De roomservice is tevens niet naar behoren. De belofte is er om 24u op 24 roomservice te voorzien. Als je op een dag naar de frituur loopt om een blikje Minute Maid dan denk ik dat ik hierbij genoeg zeg. Een verse fruitsap is om 15u00 niet aan de orde, eveneens een sandwich is niet bestaand. Een bar in het hotel ontbreekt eveneens.

Groot hotel, duur, veel bravoure, héél vriendelijke medewerkers! (die zich schamen voor de diensten die ontbreken!), .... na herhaaldelijk melden zet ik het er nu toch op in de hoop dat de "top" van dit hotel deze review zal lezen en er eindelijk iets ondernomen wordt.

Zorg dat de prijzen die jullie aanrekenen navenant de diensten zijn. Of heb op zijn minst het respect de klanten op de hoogte te brengen en andere prijzen aan te rekenen wegens de gebreken. En bij het afrekenen.... vergeet niet te kijken want ook dit is telkens opnieuw fout!

We blijven gaan omdat we telkens op beter hopen en héél veel kunnen verdragen. Tevens voor de rust, de natuur en de lekkere restaurants!

PS zelf niet met de koffers moeten sleuren bij aankomst zou tevens een dienst moeten zijn.

Datum van verblijf: mei 2022
Gaelle Mazy, Service clients/Réception van Hotel Sanglier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 mei 2022

Beste Abdouni1975,

Bedankt voor uw review.

Mijn manager zal u op uw mail beantwoorden.

Nu, is de room service operationeel. Het spijt ons voor vroeger.

Graag tot een volgende keer bij Le Sanglier.

Beoordeeld op 29 maart 2022

Wij verblijven hier op een rustige weekdag. Ons eerst bezoek aan de Sanglier sinds de familie Cardinael de uitbating overgaf. Perfect verblijf, niks aan te merken. Ruime mooie kamer biedt ideaal slaapcomfort. Diner in het restaurant Bru'sserie was top ! Overheerlijk en gevarieerd ontbijt. Leuke bar en in het hotel heel een heel aangemame sfeer.

Datum van verblijf: oktober 2021
Gaelle Mazy, Gastenservice/Front Office van Hotel Sanglier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 april 2022

Beste StevenHeverlee,

Bedankt voor uw review op Tripadvisor.

Wat een plezier jullie te lezen. We zijn blij dat jullie van ons kamer en restaurant hebben genoten.

Graag tot een volgende keer wanneer jullie in de buurt zijn.

Beoordeeld op 27 maart 2022 via mobiele applicatie

Tweede keer dat we verbleven in Le Sanglier en opnieuw een super ervaring. Vakantiegevoel ten top met mooie verzorgde kamers met zicht op het centrum van Durbuy. Lekker, uitgebreid ontbijt. Super vriendelijk personeel!
Diner in Le grand Verre was top: eten, wijn en bediening… alles super!

Datum van verblijf: maart 2022
Gaelle Mazy, Service clients/Réception van Hotel Sanglier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 maart 2022

Beste Klant,

Hartelijk bedankt voor uw bezoek en voor uw fideliteit.

We zijn blij dat jullie van jullie verblijf en van jullie avondeten bij Le Grand Verre hebben genoten.

Graag tot een volgende keer!

Beoordeeld op 15 maart 2022 via mobiele applicatie

Geweldige service. Bagage werd onmiddellijk naar de kamer gebracht. We kregen zelfs een upgrade. Op voorhand had het hotel al reservaties voorzien bij de restaurants. Geen enkele vraag was te veel. Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker. We komen zeker terug.

Datum van verblijf: maart 2022
Gaelle Mazy, Gastenservice/Front Office van Hotel Sanglier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 maart 2022

Beste Klanten,

Veel danken voor uw review.

Ik ben blij te lezen dat u ons hotel goed hebt gevonden. Ik zal uw complimenten over de bediening en het ontbijt met de team delen.

Tot volgende keer voor een andere nachtje.