Al vele malen boekten we een kamer of de wellness suite. Heel mooie kamer maar de diensten zijn absoluut niet navenant een 5-sterren hotel. Met prijzen voor de grote kamers tussen de 485⬠per nacht en 1.028⬠zonder ontbijt, mag je onder andere airconditioning verwachten. Zeker als er zich in de kamer een sauna, bubbelbad en een Turks stoombad bevinden. Schuilen achter de waterschade hoort na talrijke maanden niet!
De roomservice is tevens niet naar behoren. De belofte is er om 24u op 24 roomservice te voorzien. Als je op een dag naar de frituur loopt om een blikje Minute Maid dan denk ik dat ik hierbij genoeg zeg. Een verse fruitsap is om 15u00 niet aan de orde, eveneens een sandwich is niet bestaand. Een bar in het hotel ontbreekt eveneens.
Groot hotel, duur, veel bravoure, hƩƩl vriendelijke medewerkers! (die zich schamen voor de diensten die ontbreken!), .... na herhaaldelijk melden zet ik het er nu toch op in de hoop dat de "top" van dit hotel deze review zal lezen en er eindelijk iets ondernomen wordt.
Zorg dat de prijzen die jullie aanrekenen navenant de diensten zijn. Of heb op zijn minst het respect de klanten op de hoogte te brengen en andere prijzen aan te rekenen wegens de gebreken. En bij het afrekenen.... vergeet niet te kijken want ook dit is telkens opnieuw fout!
We blijven gaan omdat we telkens op beter hopen en hƩƩl veel kunnen verdragen. Tevens voor de rust, de natuur en de lekkere restaurants!
PS zelf niet met de koffers moeten sleuren bij aankomst zou tevens een dienst moeten zijn.