3 personen bekijken dit hotel
PricelineUS$ 249
Hotels.comUS$ 249
TravelocityUS$ 249
Beoordeeld op 27 maart 2022 via mobiele applicatie

Tweede keer dat we verbleven in Le Sanglier en opnieuw een super ervaring. Vakantiegevoel ten top met mooie verzorgde kamers met zicht op het centrum van Durbuy. Lekker, uitgebreid ontbijt. Super vriendelijk personeel!
Diner in Le grand Verre was top: eten, wijn en bediening… alles super!

Datum van verblijf: maart 2022
Gaelle Mazy, Service clients/Réception van Hotel Sanglier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 maart 2022

Beste Klant,

Hartelijk bedankt voor uw bezoek en voor uw fideliteit.

We zijn blij dat jullie van jullie verblijf en van jullie avondeten bij Le Grand Verre hebben genoten.

Graag tot een volgende keer!

Beoordeeld op 15 maart 2022 via mobiele applicatie

Geweldige service. Bagage werd onmiddellijk naar de kamer gebracht. We kregen zelfs een upgrade. Op voorhand had het hotel al reservaties voorzien bij de restaurants. Geen enkele vraag was te veel. Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker. We komen zeker terug.

Datum van verblijf: maart 2022
Gaelle Mazy, Gastenservice/Front Office van Hotel Sanglier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 maart 2022

Beste Klanten,

Veel danken voor uw review.

Ik ben blij te lezen dat u ons hotel goed hebt gevonden. Ik zal uw complimenten over de bediening en het ontbijt met de team delen.

Tot volgende keer voor een andere nachtje.

Beoordeeld op 9 maart 2022

Onthaal en accomodatie was perfect - Het restaurant Bru'sserie sterrenniveau waard - Het ontbijtbuffet is top met een superieure service - tenslotte de welness en massage zalig . En dan nog 3 dagen zon - Dank je wel

Kamertip: Rien à dire - just perfect

Beste Gasten,

Dank u voor uw feedback en voor uw tijd.

Het is een plezier te lezen dat U van uw verblijf hebben kunnen genieten en Ik zal uw complimenten met de team delen.

Graag tot de volgende keer in Hotel Sanglier in Durbuy.

Beoordeeld op 7 maart 2022 via mobiele applicatie

Een topper ! Echt genoten van bij het begin. Super vriendelijk personeel ! Weten wat echte service geven betekent ! Mooie kamers, misschien nog iets meer oplettend zijn bij de schoonmaak van de kamers (klein detail, vooral onder het badkamermeubel). Overal een super gezellige sfeer. Persoonlijk vinden we de gangen iets te donker, maar dat is persoonlijke smaak. Het eten in de Brusserie was echt top ! En wat zeer origineel en een wow effect geeft is dat je via de keuken naar je tafel wordt gebracht, zo komt iedereen van het team in de kijker en ook daar een zeer vriendelijke behulpzame bediening en het was zeer lekker ! En je moet het dan ook maar doen.... maar zowel Wout Bru kwam langs tijdens het diner vragen of alles naar wens was en Marc Coucke verwelkomde ook de gasten als hij zelf het hotel binnenstapte. Ook in de wellness is het personeel super vriendelijk en de massage was heerlijk ! Alleen beetje jammer dat alles op reservatie is en je niet zo tussendoor dan nog even kan nagenieten in de relax ruimte.
Algemene indruk : Gastvrijheid en service op alle vlak ten top ! Hopelijk kunnen we snel terug komen, alleen.... hopelijk aan een aanvaardbare prijs !

Beste klant,

Bedankt om tijd te nemen om een beoordeling te schrijven.

We zijn blij om te zien dat alles goed verlopen is tijdens uw verblijf.

We hopen om u binnenkort terug te zien in onze hotel!

Beoordeeld op 1 maart 2022

We hebben werkelijk een fantastisch verblijf gehad! Personeel is super vriendelijk, heel nette kamers, geweldige parkeerservice, prachtig wellnesscentrum, fantastisch ontbijt, lekkere restaurants, heerlijke bedden, ... . We kregen ook een zeer fijne attentie op onze kamer omdat we onze huwelijksverjaardag vierden, heel attent.. én lekker!

AANRADER!!

Datum van verblijf: februari 2022
Gaelle Mazy, Gastenservice/Front Office van Hotel Sanglier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2022

Beste Vdmv,

Waw! Wat een mooi review.

Graag tot de volgende keer in Hotel Sanglier des Ardennes in Durbuy.