2 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 250
TravelocityUS$ 250
Orbitz.comUS$ 250
Beoordeeld op 4 januari 2022 via mobiele applicatie

Bij aankomst voel je direct de 5 sterretjes. Best impressionant hotel geworden. Personeel is top. Kamer zeker goed maar donker, we misten een beetje licht. Het ontbijt was gewoon goed voor de prijs maar we hadden wel een gevoel van drukte aan het buffet. Koffieautomaat was aanschuiven zoals in alle hotels met dit apparaat...jammer. Een kannetje verse koffie aan tafel kan mij gelukkiger maken 's morgens. Voor de rest alles perfect en we hebben al opnieuw geboekt.

Datum van verblijf: januari 2022
Gaelle Mazy, Service clients/Réception van Hotel Sanglier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 januari 2022

Beste Gast,

Bedankt voor uw review.

Wij zijn blij dat u van ons hotel hebt genoten.

Uw opmerkingen in verband met het ontbijt zijn heel belangrijk voor ons. Ik zal het met de directie delen.

Graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 1 januari 2022

We boekte dit hotel om onze 30e huwelijks verjaardag te vieren. In combinatie met een heerlijk diner in “Le Grand Verre” (Zie afzonderlijke beoordeling) was dit toch wel een weekendje genieten.
We verbleven er eind september 2021…. Amper 2 maanden na de verschrikkelijke ramp waarbij Durbuy zowat compleet overstroomde.
Wel we kunnen zeggen dat er hier enorm gewerkt is om zo snel mogelijk opnieuw gasten te kunnen verwennen op top niveau. Voor ons zijn jullie daar zeker in geslaagd, rozenblaadjes op het bed bij aankomst. Het doet toch wel iets.
Dat dit alles zijn prijs heeft vinden we dan ook normaal.
Bedankt “Sanglier” voor een aangenaam weekendje.

Datum van verblijf: september 2021

Beste Gast,

Dank u voor het kiezen van ons etablissement om uw 30-jarig huwelijksfeest te vieren. Het betekent veel voor ons en we wensen jullie nog vele jaren van geluk en liefde.

Wij zijn blij dat u van Durbuy, ons hotel en Le Grand Verre restaurant hebt genoten.

Graag tot een volgende keer bij Le Sanglier. (Waarom niet voor uw 40-jarig huwelijks verjaardag?)

Beoordeeld op 31 december 2021 via mobiele applicatie

Prachtig hotel met uitstekende service! Wanneer je toekomt komen ze meteen om de wagen om deze naar de parking te brengen, wat heel aangenaam was gezien de drukte overal (week tss kerst en nieuw). ‘S avonds aten we in La Bru’sserie. Heel vriendelijk personeel en super lekker eten! Ik raad het hotel zeker aan!

Kamertip: Tip: reserveer zeker op voorhand in het restaurant!

Beste Klant,

Bedankt voor uw bezoek en voor uw feedback.

We zijn blij dat u van ons hotel en restaurant La Bru'sserie hebt genoten.

Graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 24 december 2021 via mobiele applicatie

Mooi hotel op en top personeel. Alle Restaurants hebben ons zeer positief verrast met een uitstekende wijn keuze. Zeker een aanrader voor iedereen die houdt van gezelligheid rust lekker eten en fijne wijnen. Wij komen zeker terug naar Durbuy

Datum van verblijf: december 2021
Gaelle Mazy, Service clients/Réception van Hotel Sanglier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 januari 2022

Beste Gasten,

Bedankt voor uw review op Tridavisor. Wat een mooi commentaar.

Graag tot de volgende keer bij Le Sanglier.

Beoordeeld op 17 december 2021 via mobiele applicatie

Kortom alles was perfect - zeer vriendelijk personeel - mooie comfortabele kamers - zeer goede restaurants - gezellig hotel
Goede service bij aankomst, qua autoparking
Bediening in restaurant was top en tevens overheerlijk gegeten
Top ontbijt

Beste Gasten,

Bedankt voor deze mooi review.

Wij zijn blij dat jullie van ons hotel hebt genoten.

Graag tot een volgende keer bij Le Sanglier.

Prettig nieuwjaar.